Site icon מקומון רמת גן

שירותי ענן לעסקים, כל מה שחשוב לדעת

למחשוב העסקי צורות רבות וכמעט בכל עסק ניתן למצוא כיום רשתות תקשורת ופתרונות רגילים או אלחוטיים, בצורה כזאת או אחרת. אבל הטרנד החזק ביותר בעסקים הוא המעבר למחשוב ענן. שירותי ענן לעסקים מעניקים מגוון רחב של יתרונות ותועלות, החל מהעסקים הקטנים ביותר וכלה בעסקים הגדולים ביותר. אם אתם רוצים לקדם את תחום המחשוב ולהצעיד את הפעילות העסקית שלכם קדימה, כדאי להביא בחשבון את הנקודות הבאות.

Credit: Pixabay.com

שירותי ענן לעסקים

המילה היפה "ענן" לא נבחרה באקראי. יש לכך משמעות בתרשימי הזרימה הקשורים למערכות המחשב ולרשתות המחשבים. בהקשר שלנו, מדובר על חיבור של המחשבים העסקיים למערכת חיצונית אמינה, של חוות שרתים מקצועית. לשירות מהסוג הזה יש היבטים מגוונים, חשובים ורבי משמעות כגון:

  1. אבטחת מידע – כאשר המידע העסקי שוכן בתוך ענן, כלומר בתוך חוות שרתים נבחרת, המידע מאובטח ושמור בסטנדרט הגבוה ביותר. זהו הסטנדרט שעד כה היה ברשות התאגידים הגדולים ביותר וכעת הוא עומד לרשות כולם, גם לעסקים קטנים.
  2. גיבוי ללא פשרות – שירות הענן כולל בתוכו פתרונות גיבוי מיטביים כפי שכל עסק צריך. כל הנתונים לא שמורים בתוך דיסק נייד כזה או אחר וגם לא בתוך כונן קשיח שיכול להינזק או להיגנב. הכל מגובה באופן שוטף בתוך חוות שרתים, על פי הגדרות אופטימליות.
  3. גישה מכל מקום – ברגע שעסק עובר לענן, עובדים מורשים ומנהלים יכולים לגשת לכל המידע, מכל מקום. בעזרת חיבור מאובטח לרשת, ניתן לעבוד מהבית, מהמשרד, לבדוק נתונים כאשר נמצאים בפגישת עבודה מחוץ למשרד וכו'.
  4. ניתן להוסיף עובדים לאותה מערכת או לגרוע אותם, ללא קושי.

חברת ביתא פתרונות מחשוב בע"מ ליוותה עד כה אין ספור עסקים שכבר נהנים מפתרונות ענן. מלווים עסקים עם כל פתרונות ציוד הקצה, התוכנה, אבטחת המידע והגיבוי ולא פחות חשוב – תמיכה טכנית בכל האירועים החשובים. תמיכה בהטמעת פתרונות חדשים, תמיכה בכל עניין תפעולי, בשאלות שוטפות או במקרים מיוחדים. כל מה שצריך כדי שהעסק יפעל ויתפקד, על הצד הטוב ביותר.

Exit mobile version