Site icon מקומון רמת גן

שירותי נוטריון ואפוסטיל אמריקאי

משרד עו"ד רחל שחר מספקים שירותי נוטריון ואפוסטיל אמריקאי למסמכים כמו: צוואות, יפויי כח, תעודות נישואין או גירושין, אישורי העתק, תעודות יושר, אישורי הסכמי ממון ועוד.

משרדנו עובד עם צוות מתרגמים משפטיים מקצועיים המתמחים בתחומים שונים רפואיים או טכניים עם ומתרגמים מכל שפה לכל שפה תוך שמירה על סודיות מוחלטת ופרטיות לקוחותינו. משרדנו מספק שירותי נוטריון אמריקאי בכל השפות כאשר הנפוצות ביותר הן: אנגלית, צרפתית, רוסית, פורטגזית וספרדית.

משרדנו מתמחה במתן שירותי נוטריון אפוסטיל אמריקאי במגוון תחומים כגון: יפויי כח למטרות שונות כמו ייפוי כח רפואי, ייפוי כח לחתימה בבנק, תרגומי מסמכים נוטריוניים, אפוסטיל, אימות תעודות ציבוריות, אימות הסכמי ממון, אימות חתימות, אישורים נוטריוניים למטרות שונות ועריכת ואימות צוואות.

מחפשים שירותי נוטריון אמריקאי? אנחנו נשמח לסייע ברשותנו היכולות הבאות

שירותי נוטריון אמריקאי עוד היום
שירות נוטריון בזמינות מיידית
צוות מקצועי באיכות בלתי מתפשרת
שירותי שליחויות לאפוסטיל ומשרד החוץ בכל רחבי הארץ
שירותי נוטריון עד לבית הלקוח  על פי התקנות
ניסיון ואוטריטה בתחום המשפטי
שירות אדיב ומקצועי ללא תחרות
תרגומים משפטיים בכל השפות
עו"ד רחל רייצ'ל שחר – נוטריון
שירותי אפוסטיל מהיר עד ללקוח
המשרד עוסק בכל הנושאים הנוטריונים כמו צוואות, ארכיב נוטריוני, הסכם קדם נישואין והסכם ממון
שירותי נוטריון אמריקאי זה עו"ד רחל רייצ'ל שחר – שירותים נוטריונים שמגיעים אליכם הביתה והיום
מחפשים שירותי נוטריון מהירים בקריית אונו? אתם במקום הנכון, 050-6914314

כאשר אתם מחפשים שירותי נוטריון אמריקאי חשוב לדעת כי משרד המשפטים מוציא מחירון מעודכן אחת לשנה בו תוכלו לקבל את מחירי השירותים השונים אותם מציע משרדנו.

השנה פורסם מחירון נוטריון 2020 ותוכלו למצוא אותו ממש כאן באתר המחלקה לרישוי נוטריונים של משרד המשפטים.

אנו עובדים עם מערכות המחשוב המתקדמות ביותר ועל כן אנו יכולים לספק שירותים מקצועיים גם בתקופת הקורונה והכל כמובן על פי הנחיות משרד המשפטים והאגף לרישוי נוטריונים.

ככל שהאדם אינו יכול לצאת מביתו בשל הקורונה אנו מפעילים צוות שליחים אשר מגיע לכל רחבי הארץ והכל במחירים נוחים ובאיכות בלתי מתפשרת.

משרדנו מספק שירותי נוטריון ואפוסטיל אמריקאי למספר רב של מדינות בכל השפות.

כמו כן אנו מספקים שירותי תרגום מסמכים נוטריוני ומשפטי בכל השפות במקצועיות, יעילות ומהירות. אנו מספקים שירותי נוטריון ואפוסטיל בכל רחבי הארץ  אונו  במגוון נושאים הרלבנטיים לעסקים חברות בע"מ ופרטיים כמו אימות, אישור ועריכת מסמכים משפטיים בהתאם לחוק.

אם אתם מחפשים משרד שירותי נוטריון ארה"ב נשמח לסייע לכם.

לנוחות הקהל הרחב הקמנו מרכז מידע מקצועי בו ניתן לקבל סיוע משפטי על ידי עורך דין או נוטריון לייעוץ ראשוני ללא כל עלות או התחייבות 03-7949755.

Exit mobile version