מקומון רמת גן
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
כתבות אחרונות במקומונט רמת גן:
  • 29 מאי, 2025 קיש טבעוני חגיגי עם ירקות – הפשטידה שלא נמאסת
  • 29 מאי, 2025 84 שנים אחרי: 1 מכל 8 ניצולי הפרהוד בעיראק – מתגורר ברמת גן
  • 26 מאי, 2025 בי"ס "אושא–יחד" ר"ג זכה בפרס החינוך הארצי לשנת 2025
  • 25 מאי, 2025 מפוקח מין אותר סמוך למוסד חינוכי במרכז הארץ – ונעצר
  • 22 מאי, 2025 הוועדה המחוזית אישרה מגדל בן 50 קומות ברחוב היצירה
  • 22 מאי, 2025 "שימור לצד בינוי חדש": זה המהפך המתוכנן לרחובות הראשיים ברמת גן
  • 20 מאי, 2025 מאכלים לחג שבועות בלי גבינה – 100% טבעוני
  • 18 מאי, 2025 לזכרו של עידן קינן ז"ל: בית הכנסת שבו גדל בר"ג יעבור שיפוץ מקיף
  • 15 מאי, 2025 חברת האוטובוסים "דן" מבטיחה שיפור בשירות לבני הגיל השלישי ברמת גן
  • 26 אפריל, 2025 נערה בת 12 התמוטטה בביתה בר"ג – פונתה לבית החולים לאחר החייאה
מקומון רמת גן
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
ראשי » צרכנות » שיפור יחס המרה באתר – כיצד עושים זאת?

שיפור יחס המרה באתר – כיצד עושים זאת?

אביעד ברטוב 21 ינואר, 2020

כאשר יש לעסק שלכם אתר אינטרנט פעיל, אחת המטרות המרכזיות שלו הן יצירת מאגר לקוחות חדש ושימור מאגר הלקוחות הקיים. האתר הוא בעצם כלי שיווקי לכל דבר ועניין.

מכיוון שהאתר הוא כלי שיווקי, אחד מהדברים שעושים בכל אתר הוא ניסיון לקבל פרטי קשר של לקוחות פוטנציאליים. יש הרבה דרכים מצוינות לעשות זאת. הדרך הבסיסית ביותר היא על ידי טופס "צור קשר" פשוט שבו יכול הלקוח להשאיר פרטים וכך ניתן לחזור אליו.

שיטות מתקדמות יותר כוללות הצעות מבצעים בחלונות קופצים עם אפשרות להשארת פרטים, הרשמה של הגולש לניוזלטר שאותו יקבל במייל וביצוע סקרים ומילוי שאלונים באתר. כל הדרכים האלו הן כלים ליצירת קשר עם הגולש ולהפוך אותו ממבקר פסיבי באתר למבקר פעיל שמשאיר את פרטי הטלפון או את כתובת הדואר האלקטרוני שלו.

מהו יחס המרה

>> להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט רמת גן וקבלת כל העדכונים ראשונים בווטסאפ, לחץ/י כאן <<

כאשר מבקר באתר הופך מגולש פסיבי למישהו שמשאיר פרטים באתר בכל דרך שהיא – זו נקראת בעולם השיווק "המרה". למעשה הגולש מומר ללקוח פוטנציאלי והוא מתקדם עוד שלב בדרך להיות לקוח ממשי של החברה.

צילום: Pixabay

יחס המרה הוא היחס בין כמות הגולשים שנכנסו לאתר לבין כמות הגולשים שביצעו פעולה אקטיבית באתר והשאירו את פרטים  שלהם (או אפילו ביצעו רכישה – במקרה שזהו אתר מסחר).

מדוע חשוב למדוד ולשפר את יחס ההמרה?

יחס ההמרה מבטא את מידת האפקטיביות של האתר שלכם. ככל שהאתר שלכם ממיר יותר גולשים, כך אתם יודעים ששיטות השיווק בהן אתם משתמשים יעילות. מעבר לכך, כך ניתן לשפר את ביצועי האתר. ברגע שאתם יודעים כמה האתר שלכם יעיל בהמרה, אתם יכולים לחשוב על דרכים חדשות להגדיל את יחס ההמרה, וגם לעקוב בצורה מסודרת אחר ביצועי האתר.

רק כאשר יש לכם נתונים אמתיים, אתם יכולים להתחיל לתכנן שיטות חדשות אפקטיביות להגדלת יחס ההמרה. ללא נתונים – אתם יכולים רק לשער כמה מוצלח האתר שלכם מבחינה מסחרית.

אמצעים לשיפור יחס ההמרה

כאשר רוצים לשפר את יחס ההמרה באתר, חשוב לדעת כי כל אלמנט או פרט קטן באתר יכול להוביל לכך. זה מתחיל בחברת UI, העיצוב הגרפי של האתר ובנוחות שלו לשימוש. אם מטרת ההמרה שלכם היא שהלקוח ישאיר את פרטים בטופס "צור קשר" – אתם צריכים לדאוג שהטופס יהיה במקום בולט באתר ושהוא יהיה מעוצב היטב וברור.

אחת הדרכים לעשות זאת, היא ליצור חלון קופץ לאחר שהמשתמש נמצא זמן מה באתר (יש כלים שמסייעים לעשות זאת בוורדפרס, לדוגמה). בחלון יופיע הטופס ולגולש תהיה הזדמנות נוספת להשאיר פרטים.

אמצעי נוסף לשיפור יחס ההמרה הוא הרשמה לניוזלטר. אם הגולש מתעניין בתכנים שאתם מציעים באתר, יש סיכוי לא רע שהוא ישמח לקבל מכם מידע רלבנטי והצעות למבצעים על מוצרים. שימוש בניוזלטר שנשלח אל הדואר האלקטרוני של הגולש יכול לשפר מאוד את יחס ההמרה באתר.

מכיוון שכל אלמנט באתר יכול להשפיע על המוטיבציה של הגולש להשאיר פרטים או לקנות מוצר, חשוב לבצע בדיקות שנקראות A/B testing. אלו הן בדיקות שבהן משנים אלמנט באתר ודואגים שרק חלק מהגולשים יקבלו את החלק ששונה ושאר הגולשים ימשיכו לראות את הגרסה המקורית. כך ניתן לבחון אם השינוי שבוצע משפיע על יחס ההמרה והאם הוא יעיל יותר במשיכת הגולשים לפעולה.

שיפור יחס ההמרה צריך להיות יעד מקצועי ראשון במעלה באתר שלכם, ולכן יש להשקיע מחשבה בבניית אתרים, בשיפור המראה של האתר והתכנים השיווקיים שבו – כך שיותר גולשים יבצעו את ההמרה ואתם תוכלו להגדיל בהצלחה את כמות הלקוחות שלכם.

« פוסט קודם
פוסט הבא »
‎מקומונט רמת גן rmgcity‎
פרשת השבוע: פרשת בהעלתך
כניסה:
יציאה:
תל אביב
19:30
20:31
ירושלים
19:05
20:28
חיפה
19:19
20:32
באר שבע
19:27
20:28
האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות

אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!

תגיות
אביהוא בן משה אופניים אור ירוק ארנונה בורסת היהלומים בחירות מקומיות ביטוח בית ספר בריאות גבעתיים הבורסה ברמת גן הספארי הפארק הלאומי התחדשות עירונית זינגר חיה מנע חיות מחמד חינוך ילדים ישראל זינגר כרמל שאמה כרמל שאמה הכהן לימודים ליעד אילני מד''א משטרה משטרת ישראל משרד החינוך מתחם הבורסה נדל''ן נופש ספורט עורך דין עיריית רמת גן עסקים פינוי בינוי קהילה קורונה רועי ברזילי רכב רמת גן תאונות דרכים תאונת דרכים תלמידים תמ"א 38
האתרים שלנו: תרבוש-פורטל תרבות ונופש למגזר הדתי | המגזר-פורטל חדשות למגזר הדתי | מודיעין | מדינט – פורטל בריאות ורווחה | החדשות הטובות בישראל | רמת גן | בת ים - חולון | גב"ש | יש''ע:שומרון בנימין וגוש עציון | במרכז- לחברי הבית היהודי | לוד | לימודים אקדמאיים בישראל | חדשות ישראל | כפר סבא | נדל"ן
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס