Site icon מקומון רמת גן

שיפוץ הבית מהיסוד – מה צריך לדעת?

ישראלים רבים נוהגים לשפץ את ביתם אחת לכמה זמן כאשר ברשותם סכום כסף פנוי או כאשר ברצונם לשדרג את הנכס לקראת מכירה. אך שיפוץ הבית מהיסוד הוא תהליך ארוך ומקיף יותר, אשר מצריך תכנון קפדני ותבונה מרבית בבחירת אנשי המקצוע הטובים ביותר. שיפוץ מהיסוד שאינו מבוצע כהלכה עשוי לעלות לכם כסף רב ולגרום לעוגמת נפש, אם כן, איך נערכים בצורה מיטבית ועושים את זה נכון? התשובה במאמר הבא.

מתי צריך לעשות שיפוץ יסודי?

שיפוץ הבית מהיסוד הוא תהליך ארוך הכרוך בהוצאה כספית גדולה, לכן חשוב להבין מהי מטרת השיפוץ. בחלק ניכר מהמקרים, מטרת השיפוץ תהיה לעשות "מייק-אובר" טוטאלי לנכס, להרוס את המבנה כמעט לגמרי ולבנות מחדש. בין היתר, ניתן לתכנן מחדש את היסודות לצורך הגדלה של הבית או בנייה של קומות נוספות. ניתן לחדש תשתיות כמו תשתיות תקשורת, צנרת ורשת החשמל ובאופן כללי לשדרג את הבית ולהתאים אותו למגורים נוחים יותר או לצרכים מיוחדים שלכם.

שיפוץ. צילום: פיקסביי

תהליך השיפוץ היסודי

שיפוץ יסודי כשמו כן הוא, יסודי. לכן, תהליך הביצוע שלו מעט מורכב יותר מאשר שיפוץ רגיל ומצריך מחשבה מרובה ואורך רוח:

בחירת אנשי מקצוע

במשך כל שלבי התכנון והביצוע של השיפוץ הקפידו לבחור באנשי המקצוע הנכונים שילוו אתכם ויתנו לכן את השירות הטוב ביותר. מאחר ומדובר בהשקעה כספית ניכרת הקפידו לעשות את כל הבדיקות הנדרשות ותעבדו אך ורק עם מקצוענים ומומחים בתחומם. בחירת איש מקצוע לא טוב עשויה להאריך את משך השיפוץ, לגרור עלויות נוספות ולבסוף להביא לתוצאה סופית שאינה מספקת דיה.

אפיק – ניסור וקידוח בטון

בכל הנוגע לעבודות ניסור בטון, את המקצוענים שלכם כבר מצאתם. חברת "אפיק" מבצעת פרויקטים בתחום כבר למעלה מעשור, תוך שימוש בכלי העבודה החדישים ביותר ובאנשי המקצוע הרציניים ביותר.

Exit mobile version