Site icon מקומון רמת גן

שיפוץ דירה בתוך שבוע

צמד המילים "שיפוץ דירה" יכול לזעזע גם את האנשים הכי שקולים. מדובר בהליך מתיש שבו הדירה עוברת מהפך המלווה באי נוחות ולעתים קרובות אי יכולת להתגורר בדירה בזמן השיפוץ. אם כל זה לא מספיק, מדובר בהוצאות כספיות כבדות ובהתעסקות עם בעלי מקצוע מסוגים שונים כשבלשון המעטה – לא כולם עושים לבעל הדירה חיים קלים.

למרות ההקדמה המטרידה משהו, שיפוץ דירה ברמת גן יכול להיות הרבה יותר פשוט, זול וממוקד. קבלו שתי דרכים שיאפשרו לכם לשפץ אץ הדירה שלכם ולשנות את המראה שלה מן הקצה אל הקצה והכל בתוך שבוע אחד ובתקציב שלא יעבור את ה-10,000₪.

התמקדות בשיטות פשוטות עם השפעה גדולה

בשיפוץ של בתים אין יחס שווה בין מורכבות העבודה או המחיר לבין התוצאה וההשלכות שלה. וכך נוצר מצב שבו אתם יכולים לשלם פחות ולקבל יותר. למה הכוונה? מאוד פשוט.

הכי קרוב – הכי טוב. צילום: יחצ

חשבו על דרכים זולות שמתבצעות באופן מהיר אך יחד עם זאת בעלות השפעה מאוד גבוהה על חלל המגורים לדוגמה – עבודות גבס וצבע.

עם בעלי המקצוע הנכונים או אפילו לבד בהנחה שיש לכם "ידיים טובות" וניסיון, אפשר לשנות את המראה של הדירה מן הקצה אל הקצה אך כדי לעשות את זה יש צורך להקפיד על כמה נקודות.

עבודות גבס

בניגוד לשירותים אחרים שנשענים בעיקר על טכניקה ונהלי עבודה, בגבס המצב שונה לחלוטין והתוצאה שמתקבלת תלויה ביכולת וביצירתיות של הקבלן ובעוד שבבניית קיר פשוט אין יותר מדי מה לחדש, עבודות גבס זהות שנעשו על ידי קבלנים שונים, יכולות להראות אחרת לחלוטין.

הדבר יבוא לידי ביטוי בגימור ואפילו בעיצוב ועל כן חשוב לבחור בקבלן מנוסה ואף לצפות בעבודות דומות שנעשו על ידו.

מחיר עבודות גבס

המחיר של עבודות גבס ינוע בים מאה שקלים ועד ל250 שקלים למטר עבודה וככל שהעבודה גדולה יותר ופשוטה יותר, כך המחיר למטר ירד ויתקרב לאזור ה-100 שקלים.

דרך טובה להוזיל את המחיר היא לבחור בקבלן גבס ברמת גן שלא יצטרך לבזבז זמן בהגעה אל ביתכם ועל כן עשוי להיות זול יותר.

מלבד זאת, חשוב להקפיד על עבודה על פי תקני הבטיחות – החל מבחירת חומרי גלם בעלי תו תקן ועד בניית התשתית באופן חזק ועמיד.

צביעת דירה

עבודות צבע שונות וצביעת דירה בפרט יכולות לבוא בשילוב עם עבודות הגבס אך אפשר לבצע אותן לבד בלי תלות בפעולה אחרת. במרבית המקרים מדובר בעבודה פשוטה שתוכלו לבצע בעצמכם אם כי כדי להגיע לתוצאות הרצויות חשוב להקפיד על מספר כללי עבודה בסיסיים:

בחירת חומרי הגלם

בחרו בחומרי גלם איכותיים וצבעו את הבית בצבע אקרילי בהיר של חברה מוכרת. לצביעת משקופים ודלתות כדאי לבחור בצבע על בסיס מים ולא בצבעי שמן שמדיפים ריח חריף ושהזמן להתייבשות ארוך במיוחד ויכול להגיע לעד 24 שעות – דבר שמעכב את ביצוע העבודה.

הכינו את הדירה לצביעה

להכנת הדירה לצביעה משקל מאוד גבוה בתוצאה הסופית ואם תסדרו את הדירה ותפנו את החדרים, הצביעה תהיה הרבה יותר נוחה, מהירה ויסודית.

מעבר לכך, נצלו את הזמן של ההכנות לצורך תיקוני קירות יסודיים שיבטיחו לכם קירות חלקים ויפים למראה. צריכים לבצע הרבה תיקונים או שאתם מתקשים להתמודד עם העבודה? פנו אל צבעי ברמת גן שצובע דירות ושמציע ייעוץ חינם ואף יוכל "לקפוץ" על מנת לתמוך בעבודות המורכבות או לצבוע בעצמו.

צבעו ביסודיות באור יום

צביעה יסודית עם רולר ומברשת איכותיים יבטיחו לכם תוצאות טובות אך חשוב מאוד לעשות את זה בצורה יסודית ומוקפדת וחשוב לא פחות לצבוע את הדירה באור יום שמאפשר לכם לראות כל פגם כך שתוכלו לטפל בכל בעיה שמתעוררת עוד במהלך הצביעה.

מחיר צביעת דירה

כדי לצבוע את הדירה במחיר משתלם מומלץ לבדוק מספר בעלי מקצוע כשבדרך כלל המחיר ינוע סביב ה-550 ₪ לצביעת חדר אחד ואם תרצו לצבוע את התקרה, תאלצו לשלם 20% יותר.

בסופו של דבר אם תצבעו לבד תוכלו לחסוך בממוצע כמה מאות שקלים לדירה קטנה והרבה מעבר לכך כשמדובר בדירה גדולה שכוללת צביעת תקרה.

Exit mobile version