Site icon מקומון רמת גן

שימוש בשירות קניית קישורים – מאפיינים ויתרונות עיקריים

אחת הטכניקות היעילות ביותר במסגרת עולם קידום האתרים האורגני היא פרסום כתבות בתשלום באתרים חיצוניים לאתר שלנו, והצבת קישורים נכנסים בתוך כתבות אלו – קישורים המפנים אל האתר שלנו, אותו אנו שואפים לקדם. על מנת לעשות זאת בצורה יעילה ועקבית נדרש לרוב להשתמש בשירות קניית קישורים, המחזיק בכמה יתרונות משמעותיים להם זקוקים מרבית בעלי האתרים

קרדיט FREEPIK

 מהם המאפיינים המרכזיים והחשובים של שירות קניית קישורים, אלו שהופכים אותו לשירות מקצועי ויעיל באמת בו שווה להשקיע חלק מתקציב הקידום שלנו? מה חשוב שיאפיין את פרופיל הקישורים החיצוניים שבונים לאתר שלנו על מנת לקדם באופן יעיל כמה שיותר את מערך הקידום האורגני של האתר? להלן כמה נקודות חשובות ומרכזיות הנוגעות לשירות קניית קישורים מוצלח, שכדאי לכל בעל/מנהל אתר ו/או מקדמי אתרים להכיר –

תוכן שיווקי עם קישורים – כיצד נשיג קישורים לקידום בצורה היעילה ביותר?

התשובה לשאלה "כיצד להשיג באופן שוטף וקבוע קישורים אפקטיביים לקידום אתרים?" היא פשוטה וקצרה יחסית – באמצעות שירות קניית קישורים, וכזה שיהיה מקצועי ואמין.

לרובם המכריע של בעלי ומנהלי אתרי אינטרנט אין את הזמן, הידע והמשאבים הנדרשים על מנת לבנות בעצמם פרופיל קישורים חיצוניים עשיר ואיכותי באמת. לשם כך ישנם אנשי מקצוע המתמחים בתחום, ובפרט שירותים ייעודיים דוגמת שירות בניית קישורים.

הדרך היעילה ביותר לבנות לאתר שלנו פרופיל קישורים חיצוניים חזק ויעיל היא באמצעות פנייה לשירות מקצועי לקניית קישורים. שירות מסוג זה אמור לפתור עבור בעל האתר את הקושי שביצירת קשר עם אתרים אחרים על בסיס שוטף ופרסום מאמרים, כתבות ותוכן שיווקי אצלם. במקרים מסוימים שירות זה כולל גם שירות כתיבת תכנים, אשר נותן לבעל האתר עוד יותר שקט ומפנה לו יותר זמן – הוא אינו נדרש לכתוב מדי חודש את התוכן השיווקי בעצמו, אלא מקבל תכנים כתובים ספציפית עבורו מכותבי תוכן הפועלים במסגרת שירות קניית הקישורים. על מנת שפרופיל הקישורים החיצוניים יהיה אפקטיבי באמת נדרש להוסיף מספר קישורים מדי חודש לאורך זמן, ולמרבית בעלי האתרים אין את הזמן והסבלנות על מנת לעשות זאת בעצמם…

גיוון בבניית פרופיל הקישורים הנכנסים לאתר

פרופיל קישורים חיצוניים אפקטיבי לצרכי קידום אורגני הוא כזה המכיל מידה רבה של גיוון – הקישורים הנכנסים צריכים לצאת מכמה אתרים שונים ולא מאותו אתר כמובן. כמו כן, כדאי שטקסט העוגן (אנקור) ממנו יוצא הקישור עצמו (המילים או הביטויים המהווים את הלינק עצמו, אלו שהלחיצה עליהם מקשרת אל האתר שלנו) יהיה מגוון וישתנה מעט בין קישור לקישור וכתבה לכתבה.

חשוב שטקסט העוגן ייראה טבעי ולא מאולץ מדי, אך גם שבכל פעם הקישור עצמו ייצא ממילה או ביטוי מעט שונים. כדאי שלפעמים הקישור ייצא מביטוי קצר ותמציתי ולפעמים מביטוי ארוך זנב, שלפעמים יופיע שם המותג (או האתר) המקודם בטקסט העוגן ולפעמים לא וכיוצ"ב. שירות קניית קישורים טוב של מקדמי אתרים מקצועיים ומנוסים אמור לכלול גם את אותו גיוון נדרש.

השקעה במקביל גם בתוכן המופיע באתר עצמו

חשוב כמובן להשקיע בתוכן מקצועי איכותי ורחב היקף במסגרת קניית קישורים ובניית פרופיל קישורים נכנסים, אך כדאי שהשקעה זו תיעשה במקביל להשקעה גם בתוכן המופיע באתר המקודם עצמו. במילים אחרות – חשוב ליצור מתאם מסוים בין היקף וסוג התוכן שאנחנו מפרסמים באתרים חיצוניים ומקשרים ממנו אל האתר שלנו, לבין התוכן המופיע באתר עצמו. השקעה רק באחד מסוגי התכנים הללו היא בגדר טעות מובהקת מנקודת מבט של קידום אתרים. גולשים המגיעים אל האתר שלכם מקישור חיצוני צריכים לגלות כי אתר זה מציע תוכן ומידע נרחב ומקצועי בנושאים הרלבנטיים. רק כך ניתן לקדם באופן אפקטיבי ועקבי לאורך זמן, ולהציע לגולשים באמת את הערך המוסף הרלבנטי שהם מצפים לקבל לאחר שהגיעו אלינו מהקישור החיצוני.

שמירה על תדירות פרסום קישורים רציפה וטבעית

כדאי מאוד שהקצב בו אנחנו מפרסמים תכנים באתרים חיצוניים (ומוציאים מהם קישורים אלינו) יהיה יחסית קצב אחיד ועקבי לאורך זמן, ללא יותר מדי עליות או ירידות חדות. קצב טבעי ו"אורגני"…

עדיף כל חודש לפרסם כמה כתבות באתרים חיצוניים ולהקפיד לעשות זאת לאורך זמן, מאשר לפרסם בחודש אחד עשרים כתבות ואז כמה חודשים לא לפרסם כלום. גם כאן, שירות קניית קישורים מקל עלינו את העניין – אין צורך לדאוג לכך שוב ושוב מדי חודש, למצוא אתרים לפרסם בהם, לכתוב תכנים חדשים וכו'. שירות בניית קישורים טוב יאפשר לנו לשמור על התדירות הרצויה, ללא מאמץ נוסף מצידנו.

למידע נוסף אודות קישורים והחשיבות שלהם לקידוםSEO , היכנסו לאתר לינק4ווב
https://link4web.co.il

Exit mobile version