Site icon מקומון רמת גן

שימוש באנימציה לקידום העסק – מיתוג וקידום עסקים בקלות

יזמים ובעלי עסקים משתמשים באמצעים רבים כדי לקדם את העסק או את המוצר שפיתחו. בד בבד, כיום כבר ידוע שמוצר או שירות טובים אינם מספיקים וכי יש חשיבות רבה לאופן שבו המוצר או השירות משווקים. ככל שפעולות השיווק מציגות ללקוח הפוטנציאלי את המוצר או השירות בצורה אטרקטיבית, יצירתית ומעניינת, כך העסק מצליח ליצור אצל אותם לקוחות פוטנציאליים עניין ורצון לשמוע עוד, ובכך מגדילים את הפופולריות שלו בשוק ואת סיכויי המכירה וההפצה שלו.

הודות לעולם המקוון, ובתוכו המדיה החברתית והאינטרנט בכלל, הפלטפורמות שמהוות תשתית לפרסום ושיווק גדלו והתרבו. הן מאפשרות לנו להיחשף למוצרים ולבתי עסק בכל מיני דרכים וצורות, ואילו בעלי אותו העסק מתאימים את דרך השיווק לקהל היעד בצורה שהכי נגישה לו. אחת מדרכי מיתוג וקידום העסק, המובילות בארץ כיום, הינה שימוש באנימציה.

יתרונות השימוש בסרטוני תדמית באנימציה

סרטוני תדמית הם דרך נפלאה לקדם ולמתג מוצר או עסק. אם בעבר בחרו בסרטוני תדמית רגילים לטובת העניין, כיום ישנה הבנה שלסרטוני תדמית באנימציה יש לא מעט יתרונות על פני סרטוני תדמית רגילים:

לבלוט מעל המתחרים

עולם השיווק המקוון דורש מבעלי עסקים להמציא עצמם כל פעם מחדש. כל אחד מהם צריך להפגין יותר יצירתיות מהמתחרים שלו, וכך למשוך אליו יותר קהל שיצרוך את מוצריו על פני שלהם. סרטון תדמית באנימציה הוא בהחלט דרך מצוינת להתבלט מבין כולם, להפגין יצירתיות ולהשתמש בקדמה וטכנולוגיה כדי להביע חדשנות ופופולריות.

עלייה ניכרת באחוזי המכירות

לא זאת בלבד שסרטון תדמית באנימציה נחשב לאטרקטיבי במיוחד, הוא גם מסייע בגידול משמעותי באחוזי המכירות, לאחר שהוא יוצר עניין אצל הלקוח הפוטנציאלי ורצון לשמוע פרטים נוספים, ובכך מוביל לקשר ישיר בין המתעניין לבין העסק.

תמונה: freepik

עלויות ומשאבים

לרוב סרטוני אנימציה יהיו זולים יותר מאשר סרטונים אמיתיים ומושקעים הדורשים צוות הפקה שלהם, שחקנים, ציוד ולוקיישנים שונים. סרטוני אנימציה מתבצעים על ידי אנימטור בתוכנות במחשב ואינם דורשים תכנון ימי צילום יקרים, תשלום למלבישה ומאפרת, צלמים ואנשי תאורה וכך הלאה, כפי שסרטים רגילים דורשים.

יתרונות בולטים של סרטוני אנימציה שיווקיים

לאור היתרונות הרבים שגלומים בסרטני אנימציה לשיווק העסק, כל ארגון או חברה מובילה שמכבדת את עצמה משתמשים בהם כיום לקידום ומיתוג העסק. בין החברות והארגונים הללו ניתן למצוא את אל על, אמדוקס, סופר פארם, האתר של פיקוד העורף ועוד שלל חברות מובילות נוספות.

בחירה בסטודיו אנימציה מקצועי ומנוסה

לאחר שהבנו מדוע זה הכרחי להשתמש באנימציה לקידום העסק, חשוב שנבין מהם הקריטריונים שיסייעו בבחירת סטודיו אנימציה מנוסה:

עבודות בשטח

הדרך הטובה ביותר להבין האם סטודיו אנימציה הוא מקצועי ומנוסה מספיק, היא לבחון היטב פרויקטים שכבר יצאו לאור. בקשו לראות סרטוני תדמית של החברות השונות איתן הסטודיו עובד, ונסו לבחון פרמטרים של איכות.

ותק וניסיון

סביר להניח שסטודיו שפועל כבר שנים רבות בתחום צבר ניסיון וידע בנושא. ככל שהצוות מנוסה יותר, כך הוא יידע לתכנן ולערוך בצורה טובה יותר את סרטון האנימציה, ובאופן שתואם את התכנים ואת הנושאים שאתם באים לקדם.

Exit mobile version