Site icon מקומון רמת גן

שייט רומנטי בימי קורונה

שייט רומנטי נשמע כמו משהו שאנו מדמיינים כחלק מתרבות אירופאית מעודנת: זוג אוהבים אריסטוקרטיים במאה התשע עשרה מפליגים על סירה באגם תכול,  מצחקקים ומפזרים מולקולות של אהבה וכמיהה. גם לנו בארץ השתרשה בשנים האחרונות אופנה של שייט רומנטי, והוא לא פחות רומנטי מהתרבות האירופאית.

זוגות של אוהבים על יאכטה מפוארת, בין הגלים התכולים, בחלק בו הים הוא נקי וכחול, השמיים מאירים מלמעלה או מתאדמים בשקיעה, הרוח מעודנת ומלוחה, והתחושה שהיא שלפחות לחצי שעה, אין חיידקים ונגיפים בעולם, אין כלכלה קורסת, אין אסונות. רק אהבה, ים ושמש. פלא שכל כך הרבה אנשים התמכרו לבריחה הממכרת הזו? מדובר בבילוי האולטימטיבי במיוחד בימי הקורונה המעיקים. וקצת בריחה מהמציאות המנוכרת – כולנו צריכים את זה.

האם שייט רומנטי זה רק לעשירים ובעלי יאכטות?

שייט רומנטי הוא מזמן כבר לא בילוי לעשירים בלבד. למעשה, אין שום הצדקה להחזיק יאכטה. העלויות, התחזוקה והטיפולים יקרים למדי, וכיום כל אחד שחפץ לצאת להפלגת שייט רומנטי יכול לעשות זאת במחיר נגיש לכל כיס – בטח לא יקר יותר ממסעדה טובה. הדגש הוא, שלצורך הבילוי למעשה שוכרים את היאכטה (ביחד עם הקפטן), ונהנים מהשייט ללא שום הוצאות נוספות.

האם שייט רומנטי הוא בילוי שניתן ליישם, עכשיו בתקופת הקורונה?

דווקא עכשיו בימי הקורונה, שייט רומנטי הוא הבילוי הכי מומלץ, גם מבחינת ההוראות והנהלים של הקורונה: כשאתם על היאכטה אתם דווקא מתרחקים מהתקהלות, וממוקדים רועשים וצפופים. מן הסתם, אין סיכוי שבלב ים פתאום תיקלעו לתוך התקהלות של קבוצת אנשים.

צילום: FREEPIK

האם שייט רומנטי מאפשר לזוג על היאכטה פרטיות מושלמת?

הבילוי על היאכטה תלוי בכם. אתם מנווטים את הבילוי, את ההתנהלות שלו ומי יהיה על היאכטה עצמה. אתם יכולים להחליט שלא בא לכם להיות רק שניכם, ולהזמין עוד כמה חברים. אתם יכולים לבחור בשייט רועש, עם ריקודים ומוזיקה סוערת, ואתם יכולים להחליט שאתם חפצים בהפלגת שייט רומנטי, במוזיקה רומנטית שקטה, בארוחה מפוארת והרבה שמפניה.

שייט רומנטי הוא באמת הבילוי הכי שווה שיש, בלי קשר לתקופת הקורונה

מן הסתם, אתם רגילים בתקופות אלה של קיץ וסתיו לצאת לטיולים עם בני הזוג שלכם, בארץ או בחו"ל, ולקבל את מנת הריגוש והרומנטיקה שלכם. כרגע, כפי שאתם יודעים, זה לא אפשרי, בגלל מגבלות הקורונה. אי אפשר לנסוע לחו"ל, רוב המדינות חסומות בפנינו וגם כשאפשר לטוס, זה לא בדיוק אותו דבר. גם בארץ חושבים פעמיים איפה לטייל, הכל עמוס, וצריך להירשם מראש באתרי טבע ולתכנן מראש. לכן, אם אתם רוצים לבלות זמן איכות עם אהוב לבכם, ואתם זקוקים למעט שקט מצד אחד, לפינוקים מצד שני, לאוכל טעים ולאדרנלין – שייט רומנטי הוא באמת הבילוי הכי מתאים לכם.

אז איך יודעים באיזו חברה לבחור להפלגת שייט רומנטי?

באינטרנט תמצאו המון חברות שמציעות לכם שייט רומנטי בכל מיני מקומות בארץ. בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות לקחו את השייט הרומנטי צעד אחד קדימה מהחברות האחרות, אצלם השייט הרומנטי הוא קונספט מושלם שנבנה במומחיות וניסיון של שנים על הים עם זוגות רומנטיים רבים שהפליגו על היאכטה המאובזרת שלהם. ראשית חשבו על המיקום של היאכטה שעוגנת במרינה הרצליה במרכז הארץ, שזו המרינה הכי גדולה בארץ עם טיילת ארוכה מלאה במסעדות ובתי קפה וקניון מותגים, שנית היאכטה עוצבה במיוחד להפלגות שייט רומנטי עם פינת ישיבה מוצלת בחלקה האחורי, ומזרני שיזוף זוגיים הממוקמים במרחק 12 מטר על הסיפון הקדמי רחוק מהסקיפר שנוהג ביאכטה ונמצא בחלק האחורי, כך שהפרטיות של הזוג הרומנטי שמשתזף על הסיפון מושלמת, יש מערכת שמע בה ניתן להתחבר עם הפלאפונים שלכם ולהאזין למוסיקה שאתם אוהבים, ואבוב גדול שעליו תוכלו לשכב במים הצוננים והנקיים בלב ים. הניסיון הרב בהפלגות שייט רומנטי מאפשר לחברת גל ונעמה השכרת יאכטות להציע לכם המון אופציות שאפשר להוסיף לשייט, כגון: ארוחות זוגיות על המים, קישוט היאכטה כדי להפתיע את בן או בת הזוג לאירוע שחוגגים, הפקה של הצעות נישואין מרהיבות ומצולמות על ידי צוות היאכטה שידהימו את החברים שלכם, ועוד ועוד.

להלן הטלפון 0504600470 "גל ונעמה השכרת יאכטות" מחכים לכם!

Exit mobile version