Site icon מקומון רמת גן

שולחנות קק"ל – החשיבות של פינות הישיבה בחיינו

שולחנות וספסלים הם ריהוט הכרחי בעיקר כשאנחנו נמצאים מחוץ לבית וחייבים לנוח. פינות ישיבה שונות ומגוונות נמצאות לאורך כל חיינו ואנחנו מבלים עליהם למעשה שעו תרבות מכל יום. בין אם מדבור בסלון שלנו, בפינת הישיבה המרפסת או בחצר, בפינות הישיבה בבתי הספר או באוניברסיטאות, בצבא או בפארקים הציבוריים, במקומות העבודה והרשימה עוד ארוכה. ללא פינות ישיבה החיים שלנו היו נראים לגמרי שונה ומלבד העיצוב גם הנוחות והעמידות חשובים מאוד.

מהם שולחנות קק"ל?

שולחנות קק"ל הם שולחנות גדולים שמיועדים בדרך כלל לשימוש חוץ. שולחנות אל וזכו לשם כיוון שבדרך כלל הם נמצאים בפארקים ושמורות טבע של קק"ל, הקרן הקיימת לישראל, ונפוץ מאוד למצוא אותם בליווי פרגולה מובנית. שולחנות אלו הם למעשה שולחן שמשני צדיו יש ספסלים מחוברים כאשר נפוץ במיוחד לראות אותם גם בשירות הצבאים בבסיסים רבים. שולחנות קק"ל עמידים מאוד לאורך זמן ובדרך כלל מגיעים בצבע אחיד והשימוש שלהם יעיל ונוח במיוחד.

כיצד לבחור שולחנות קק"ל בצורה נכונה?

מי הם הלקוחות של שולחנות קק"ל?

הלקוחות שצריכים את שולחנות הקק"ל רבים מאוד ונמנים על כל המגזרים: הפרטי, העסקי והתעשייתי. לקוחות פרטיים מעוניינים בשולחנות עמידים ומעוצבים שיהיו להם בגינה וגם חברות רבות שיש להם חצר ישמחו לאפשר לעובדים שלהם פינת ישיבה מעוצבת מעץ. גם עיריות רבות, בתי ספר ורשויות ממשלתיות צריכות ספסלי עץ בדמות שולחנות קקל שיתנו ללקוחות שלהם את האפשרות לשבת ברוגע וכמובן פארקים עירוניים או פרטיים שצריכים ספסלים מעוצבים וטבעיים.

כיצד ניתן לשמר שולחנות וספסלי עץ?

שולחנות וספסלי עץ צריכים תחזוקה לפחות אחת לכמה חודשים והיא כוללת ניקיון מאסיבי וכמובן צביעה מחדש. הצבע לא מחזיק מעמד זמן רב וגם אם מדובר על עץ איכותי ביותר אחרי כמה חודשים שהוא בשמש הצבע שלו ידהה והשכבה העליונה תתחיל להתקלף. כדי לשמור על ספסלים ציבוריים יפים ואיכותיים למשך שנים נדרשים צביעה מחדש וכמובן מריחת חומר משמר כמו למשל לקה כדי שלא יהיה צורך להחליף אותו מה שיעלה הרבה יותר.

צילום: עמיעד טאוב

 

Exit mobile version