Site icon מקומון רמת גן

שאלות ותשובות שיעזרו לכם בבחירת אמני חושים לאירועים

מעוניינים להזמין אמן חושים לאירוע שלכם? אנחנו ממליצים לכם לקרוא את מקבץ השאלות והתשובות שלנו. מוכנים? אנחנו מתחילים!

מה זה בכלל אמן חושים?

מדובר על סוג של קוסם שהמופע שלו מתרכז בקריאת מחשבות, סוגסטיות, זריזות ידיים, העלמת חפצים ועוד.

לאיזה אירועים זה מתאים?

בגדול, כמעט לכל אירוע. החל מבת/בר מצוות ועד ימי הולדת ואירועים חברה לעובדים.

באיזה אזור בארץ המופעים מתקיימים?

המופעים מתקיימים בכל הארץ – מצפון ועד דרום. אמן חושים יגיע אליכם.

איך אפשר לצור קשר עם אמן חושים?

אם קיבלתם המלצות על אמן חושים, אפשר לצור איתו קשר באמצעות אתר האינטרנט שלו. באתר, יופיעו פרטים ליצירת קשר. אפשר להתקשר ואפשר גם לשלוח מייל.

איך בוחרים אמן חושים מומלץ?
צילום: מאגר
מהם המחירים?

המחיר עשוי להשתנות בהתאם למידת הפופולאריות של האמן, הניסיון, משך המופע וגורמים נוספים. יש אמנים שגובים יותר כסף ויש כאלה שגובים פחות כסף. המחיר לא תמיד משקף את התמונה המלאה ולא תמיד האמן שמוכר וגובה מחיר גבוה יותר, יהיה בהכרח יותר טוב מהאמן הלא מוכר.

האם צריך מקום מתאים לקיום המופע?

הופעה של אמן חושים יכולה להיות במקום כמו חצר פרטי של בית, לופט או אפילו אולם. חשוב שתהיה הגברה ותאורה מתאימה. מקומות שמומלץ להימנע מהם הם גינות ציבוריות ופארקים פתוחים ומדוע? כי עשויים להגיע כל מיני אנשים סקרנים שאינם קשורים לאירוע והם עשויים להפריע למהלך האירוע. יתרה מזאת, כאשר מדובר על מקומות פתוחים וגדולים, יש להצטייד בהגברה ותאורה מתאימה והדבר עשוי לייקר משמעותית את האירוע.

מה צריך להופעה של אמן חושים?

אם מדובר על הופעה מול קהל גדול, מומלץ שתהיה במה גבוהה וכך כל המשתתפים יוכלו לצפות באירוע בצורה נוחה. כמו כן, צריך גם מערכת הגברה הכוללת רמקולים איכותיים.

האם צריך לשריין תאריך?

כאשר מתכננים להזמין מופע של אמן חושים, מומלץ לבדוק שהתאריך מתאים לכל המשתתפים באירוע וכמו כן צריך גם לוודא שאמן החושים אכן פנוי בתאריך המבוקש. במידה והוא אינו פנוי בתאריך הרצוי, אז אפשר לבדוק תאריכים נוספים או לחילופין לבדוק אמן חושים אחר.

Exit mobile version