Site icon מקומון רמת גן

שאלות ותשובות על הסרת עודפי עור בבטן ברפואה פלסטית מתקדמת

עודפי עור בבטן הנם תופעות המתרחשות בשכבת העור העליונה של הבטן. במסגרתן, העור נעשה שמנוני ועל כן – צמיגי. שלא תהיה טעות: גם אנשים רזים בגזרתם עשויים לסבול מהתופעה ולהיראות שמנים כלפי חוץ. למזלכם, יש לבעיה הזו פתרון: הסרת עודפי עור בבטן. מדובר בהליך כירורגי פלסטי המתבצע במרפאה פרטית המתמחה בניתוחים פלסטיים בבטן.

כיצד ניתן לדעת אם אנחנו מתאימים לטיפול?

גשו למרפאת ניתוחים פלסטיים בבטן, ושם ייערך לכם אבחון. הוא יתבסס על צפייה בבטן שלכם על ידי רופא מומחה ועל שיחה קצרה במהלכה יוסבר לכם מה יקרה בניתוח כהליך סדור. בתום מפגש זה תימצאו מתאימים או לא מתאימים. במידה והרופא מצא אתכם מתאימים אתם תוכלו לקבל החלטה אם לגשת או לא לגשת לניתוח זה.

האם התוצאות של הניתוח הנן מידיות?

התוצאות הן כמובן מידיות משום שמדובר בהסרה ישירה של עודפי העור בבטן. מטרת הניתוח היא למעשה ליישר את העור ולהפוך אותו מגרסה צמיגית לגרסה שטוחה וישרה, מה שיגרום לכם להציג גזרת בטן רזה עם צאתכם מהניתוח.

תשובות לכל השאלות. צילום: חופשי

מהן תופעות הלוואי שלאחר הניתוח?

למעט כאבים קלים מאד באזורים בהם חתכו אין תופעות לוואי. מומלץ לא לאמץ את הבטן בימים הראשונים לצאתכם מהניתוח. היינו ממליצים על מנוחה בבית, תוך מתן אפשרות לבטן שלכם לחזור לאיתנה בהדרגתיות. ניתן ליטול משככי כאבים שאין צורך במרשם רופא על מנת לקבלם.

כמה זמן אורך הניתוח?

משך זמן הניתוח תלוי ברמת הצמיגיות של העור שלכם, כלומר בכמות הפרוצדורות שיש לעשות במסגרת הטיפול הכירורגי. הרופא שלכם, עם כניסתכם לחדר הניתוח, ידווח לכם מהו פרק הזמן הנדרש לו להשלמת ההליך הכירורגי.

האם הניתוח מתבצע בהרדמה כללית או חלקית?

מדובר בהרדמה כללית. כשזה ניתוח בבטן, בחזה, בירכיים או בכל מעטה חיצוני אחר, במטרה לשנותו, לא ניתן להסתפק בהרדמה חלקית. מינון ההרדמה והזמן בו תתעוררו יימסרו לכם כאשר תיכנסו לחדר הניתוח או תשוחחו עם הרופא לפני קביעת התאריך עבורו.

האם ייתכנו סיבוכים במהלך הניתוח?

לא. אם נמצאתם מתאימים, פירוש הדבר שהרופא יודע בדיוק מה יהיו התסריטים הכירורגיים שייעשו בגופכם, איפה יחתכו, איזה חלק של העור יישרו, ועוד. הפרוצדורות הללו ייעשו בדיוק על פי המתוכנן, ולכן לא צפויים סיבוכים. התכנון הדינאמי בניתוח הזה קל מאד לזיהוי על ידי הצוות הרפואי, בשונה מתחומים אחרים בספרות הכירורגית, שם יש להיערך לתסריטים אלטרנטיביים במידה והקודמים לא יסתדרו כמתוכנן.

האם קופת החולים עשויה להשתתף במימון הניתוח?

בניתוח מסוג כזה עשויה להיות השתתפות של קופות החולים. מומלץ לבדוק במסלול בו אתם מבוטחים, ובמידת הצורך לעבור למסלול אחר, אם שם ניתן להשיג מימון עבור הניתוח. בירור הסוגיה יכול להיעשות בסניף בו הנכם חברים בקופת החולים, או במוקד הטלפוני של הקופה, אליו מתקשרים מכל הארץ. לאחר מכן ניתן לגשת אל כירורג פלסטי בכיר ולהתחיל בפרוצדורה.

Exit mobile version