Site icon מקומון רמת גן

רשת עולם המים פותחת מרכז חדש ברמת גן

רשת עולם המים פותחת מרכז חדש ברמת גן. תמונה: יח"צ

רשת עולם המים בניהולו של אורי סלע מתרחבת ופותחת מרכז תשיעי ברמת גן רשת מרכזי עולם המים ללימוד שחיה ופעילויות מים בהנחיתו של המייסד ומומחה להידרותרפיה אורי סלע, פותחת מרכז שלישי ברמת גן.

זהו הסניף השלישי ברמת גן עקב הביקוש הרב של תושבי המרכז. הסניף נמצא בקאנטרי רמת גן, אריה בן אליעזר 11, רמת גן. במרכז הרשת ברמת גן מתקיימים לימודי שחייה לפעוטות.

לימודי שחייה לפעוטות נערכים בבריכה הידרותרפית יחד עם ההורים החל מגיל שלושה חודשים ועד לגיל ארבע שנים. הטמפרטורה החמה במים והאווירה הנעימה תורמים להתפתחות התינוק ומחזקים את הקשר עם ההורה. במהלך החוג הילד לומד לאהוב את המים ולהרגיש בהם בסביבה טבעית. התרגילים והמשחקים המגוונים עוזרים לחיזוק הגוף, שיפור שיווי המשקל, פיתוח קואורדינציה, מערכת הנשימה והביטחון העצמי של התינוק.

רשת עולם המים פותחת מרכז חדש ברמת גן. תמונה: יח"צ

רשת מרכזי עולם המים ידועה בשיטת האימון המפורסמת WEST. שיטת WEST הינה שיטת השחייה הבריאה בעולם שפותחה במטרה לטפל באנשים עם בעיות גב וצוואר באופן אינדיבידואלי. המילה WEST הינה ראשי תיבות של המילים Water World Swimming Therapy. שיטת השחייה פותחה במטרה להרפות את אזור הצוואר המהווה מרכז הנפש והרגש של הגוף ואת הגב התחתון שהוא מרכז האנרגיה ומרכז שיווי המשקל של הגוף. השיטה פותחה בעקבות ההוכחה כי הרפיה של אזורים אלו (הגב התחתון והצוואר) עוזרת ללימודי שחיה מהירים יותר, בצורה קלה יותר ובדגש על ללא כאבים.

רשת מרכזי עולם המים של אורי סלע מציעה מגוון פעילויות בתחום המים, לימוד שחיה בכל הגילאים, קבוצות שחייה מקצועיות, לימודיות, שחית פעוטות, הידרותרפיה, טיפולים מיוחדים במים, שחיה שיקומית ועוד. שלוחת הדגל של הרשת נמצאת בפולג שבנתניה.

 

מרכז עולם המים של אורי סלע מציע מגוון פעילויות בתחום המים, לימוד שחיה בכל הגילאים, קבוצות שחייה מקצועיות, לימודיות, שחית פעוטות, הידרותרפיה, טיפולים מיוחדים במים, שחיה שיקומית ועוד. לרשת עולם המים קיימים 9 מרכזים ושלוחת הדגל נמצאת בפולג שבנתניה. אורי סלע, בעל תואר ראשון במנהל עסקים ושיווק במרכז הבין תחומי הרצליה, מומחה להידרותרפיה  מדריך ותיק בתחום הייחודי ללימוד ואימון שחייה לתינוקות ולילדים בעלי צרכים מיוחדים ובעל דייב מאסטר בצלילה, שחיין, מאמן טריאתלון ועוד. אורי בעל שיא עולם במים פתוחים כאשר הוא וחבריו שחו מקפריסין לישראל למען ים צלול. כמו כן, אורי שחה ואימן את הקבוצה שחצתה את ים המלח מירדן לישראל למען שמירה והצלת ים המלח. הוא ייסד את טכניקת השחייה בשיטת ה- WEST שיטת השחייה הבריאה בעולם שמותאמת למבנה הגוף והיכולות שלך, ומאמין כי ספורט ואורח חיים בריא הוא חלק מחיינו: משפר את הביטחון העצמי, את זרימת הדם בגוף, מחטב ומחזק אותנו פיסית ונפשית. מעל 100 מדריכים מלמדים שחייה בעולם המים נבחרו בקפידה ועברו הכשרה מקצועית משמעותית ומטפלים בשיטת ה WEST.

לכתבות נוספות במקומונט רמת גן:

היסטוריה בר”ג: הונחה אבן הפינה להקמת קרית המוזיאונים החדשה

גלעד שריר: “יש לפטר את הרב ולהפסיק את המימון לישיבת ההסדר”

אלפי תושבים נהנו מפורים שמח במיוחד: סיכום החג

Exit mobile version