Site icon מקומון רמת גן

רשלנות רפואית

כל אדם יכול לטעות וכל בעל מקצוע עשוי לשגות. אז אם החשמלאי טעה יש לו את האפשרות לתקן. כך גם עם הטכנאי והאינסטלטור. אך כאשר מדובר ברופא, שם העבודה היא עם אנשים. זה לא צינור פלסטיק שאפשר להחליף ולא גוף חימום או מנוע שאפשר לקנות חדש. הגוף האנושי יקר מידי והטעויות עלולות לעלות ביוקר רב. מסיבה זו אנחנו מדקדקים כל כך עם הרופאים ועם השגיאות הרפואיות. כי טעות אחת עלולה לעלות בחיי אדם ואסור שזה יקרה.

כל אדם יכול לטעות. בכל תחום ובכל מקצוע ישנן שגיאות ויש גם את הדרכים לתקן. אך כאשר השגיאות קורות בתחום הרפואי, בגוף האדם, שם הטעות היא בלתי נסלחת. גם אם מדובר בעקירת שן לחינם וכמובן אם מדובר בניתוח במקום הלא נכון או נזקים שונים שנגרמו בעקבות רשלנות רפואית כמו נכויות או אף גרוע מכך.

עורך דין רשלנות רפואית  – כי טעויות רפואיות הן בלתי נסלחות

צילום: pixabay

אז אם כשמדובר בטעות טכנית הניתנת לתיקון בכל תחום אחר, אולי לא צריך למהר ולרוץ לתביעה משפטית. כי כמו שכבר ציינו, האדם הוא רק אדם ואנחנו אף פעם לא יכולים לדרוש מאה אחוז. אך אדם שהוסמך להיות רופא יודע כי הוא מתעסק עם נשמות. עם אנשים. לא עם חפצים דוממים. אנשים רגישים מאוד לכל טעות הכי קטנה. הן מבחינת הכאב המורגש בטיפול והן מבחינת נזקים. כבר אמר מי שאמר – שלגוף אין חלקי חילוף. טעות אחת יכולה להיות יותר מידי ולגרור נזקים שונים, נכויות ואף להוביל למוות.

על כן, אם חלילה מצאתם את עצמכם נפגעים בעקבות רשלנות רפואית, אתם ממש לא צריכים לוותר. גשו אל עורך דין מהתחום הרפואי והתייעצו אתו האם אכן כדאי להגיש תביעה.

עורך דין רשלנות רפואית יידע לייעץ לכם תוך בחינת המקרה לעומק וידע לסבר את אוזניכם בדבר הסיכויים להצלחת התביעה.

נפגעתם מטיפול אצל רופא השיניים?

הרופא בקופת החולים לא התייחס לתלונה שלכם ובעקבות כך הידרדר מצבכם?

בבית החולים לא טיפלו בכם באופן הנכון?

Exit mobile version