Site icon מקומון רמת גן

רשלנות רפואית – גם טעות קטנה עלולה להיות קריטית

טעות זה הדבר הכי אנושי שיכול להיות. אך כאשר הטעות נעשית על ידי גורם רפואי והיא גורמת לנזק גופני, אזי הטעות היא בלתי נסלחת. במיוחד כאשר נגרמו נזקים קשים או בלתי הפיכים. במקרים מעין אלו מומלץ מאוד שלא לוותר אלא למצות את הדין עם מי שהיה אחראי למחדל. זאת על מנת שהגורמים הרפואיים יהיו אחראיים יותר וייקחו אחריות מלאה על מחדליהם.

צילום: pixabay

כולנו טועים. זה נכון. אך בעוד שישנן טעויות שהן ברות תיקון, כמו טעות של חשמלאי או של אינסטלטור, הרי שכאשר מדובר בגורמים רפואיים, שם הטעויות עלולות להיות קריטיות והרות אסון ממש. במקרים מעין אלו, לא תמיד תהיה דרך לתקן את המעוות. על כן, כל מי שמוצא את עצמו נפגע בעקבות טעות מן הסוג הזה, מומלץ כי יתלונן נגד הגורמים שהיו אחראיים למחדל, זאת על מנת שאלו יתנו את הדין על מעשיהם והאחריות של גורמי הרפואה מול המטופלים, תהיה גבוהה יותר.

רשלנות רפואית – טעות אחת יותר מידי

כולנו שומעים על המצוקה הקשה הקיימת בבתי החולים ובייחוד בחדרי המיון של חודשי החורף. אין מספיק מיטות, אין כוח אדם שמצליח להשתלט על כולם ולמעשה חולים רבים מוצאים את עצמם ללא מענה כאשר הם ממתינים לרופא שיראה אותם. יש מקרים אשר בהם מהירות הטיפול זהו המדד שיקבע האם יינצלו חיי אדם או חלילה להיפך. אז למרות שאנחנו מסוגלים להבין כי קיימת מצוקה, אנחנו בשם אופן לא מוכנים לקבל מחדלים הנגרמים בעקבות כך.

כי טעות בתחום הרפואי עלולה להיות קריטית ממש ולגרום לנזקים חמורים ואף בלתי הפיכים.

עורך דין רשלנות רפואית – כדי שתקבלו את מרב הפיצויים אך לא רק – אם מצאתם את עצמכם נפגעים בעקבות טיפול רשלני של גורם רפואי כזה או אחר, אתם חייבים לעשות עם זה משהו. לא רק בכדי שתקבלו את מלוא הפיצויים המגיעים לכם בגלל הנזקים שנגרמו לכם, אלא גם על מנת שלא יישנו מקרים שכאלה. כאשר הגורמים הרפואיים יראו כי האזרחים אינם שותקים ועל כל מחדל הם פונים, מתלוננים ותובעים פיצויים, אולי יתעשתו אי שם בדרגים הגבוהים במשרד הבריאות וידאגו למיטות נוספות, לתקנים מחמירים יותר ולצוות מתוגבר בזמנים או במחלקות הנחוצות.

אהובה טיכו – משרד עורכי דין – הכתובת לכל מי שמצא את עצמו נפגע בעקבות רשלנות רפואית. שירות מקצועי, יעיל ואדיב על מנת שכל מי שנפגע יוכל לקבל את כל מה שמגיע לו.

Exit mobile version