Site icon מקומון רמת גן

רשימתה של עו"ד חיה מנע מתמזגת עם רשימת "הרמתגנים עם אביהוא"

רשימתה של עו"ד חיה מנע ( "מנהיגות אחרת") מתמזגת עם רשימת "הרמתגנים עם אביהוא" בראשות אביהוא בן משה, סגן ראש העיר. תשעת חברי הרשימה השתלבו באופן רציף ברשימת "הרמת גנים עם אביהוא" וגובש מתווה להובלה משותפת של הנושאים המרכזיים על סדר היום העירוני ובראשם תחום החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי.

עו"ד חיה מנע, שותפה-מנהלת במשרד עורכי הדין "מנע ושות'" ומכהנת בשורה של תפקידים ציבוריים בכירים במישור המקומי והארצי, במסגרתם היא פועלת בהתנדבות למען הציבור בכלל והרמת גני בפרט. מנע מכהנת כיו"ר ועדת הקשר רמת גן וכסגנית יו"ר מחוז תל אביב בלשכת עורכי הדין, ייסדה ועומדת בראש פורום הנשים של להב – לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל ובנוסף חברה בשדולה לנשים בעסקים בכנסת ישראל.

מנע ידועה בעשייה חברתית וציבורית ענפה גם בעיר רמת גן: בחמש השנים האחרונות כיהנה כיו"ר הנהגת ההורים של ביה"ס "הגפן" בעיר וכחברה בוועד ההורים העירוני, היא נמנית בין מייסדות 'המועצה לשוויון מגדרי' של רמת גן, ניהלה מאבקים חברתיים וחינוכיים למען תושבי וילדי העיר וכן יזמה במהלך השנים פעילויות חברתיות לתושבי שכונת תל בנימין, בה היא מתגוררת; ולכלל תושבי העיר, במסגרות שונות. בנוסף, היא מרכזת את פעילות להב ברמת גן.

עו"ד חיה מנע וסגן ראש עיריית רמת גן, אביהוא בן משה. צילום: יחצ

אביהוא בן משה, סגן ראש העיר, המתמודד לראשות העיר: "מדובר בחיבור משמעותי מאוד מבחינתי .פה אחד נתנו חברי הרשימה שלי את ברכת הדרך למהלך החשוב הזה, המציב אותנו עוד צעד בדרך ליעד – ראשות העיר! אני בטוח שהחיבור הטבעי בינינו ייצר ערכים מוספים משמעותיים לניהול העיר. כפי שציינתי, זהו חיבור חשוב עבורנו ובימים הקרובים נוכל לדווח על עוד מהלכים דומים, אשר יחברו אלינו עוד ועוד גורמים משמעותיים המאמינים בדרך אותה אנו מובילים, חיבורים לדמויות מפתח בפוליטיקה המקומית הרוצים לראות אותנו מובילים את העיר שלנו למקום בו היא ראויה להיות.

עו"ד חיה מנע: "ההחלטה לאחד את הרשימות למועצת העיר ולתמוך באביהוא לראשות העיר, התקבלה לאחר לבטים והתייעצויות ומתוך תחושת אחריות לעיר שלנו. לאחר בדיקות שערכנו, הגענו למסקנה שאביהוא, שמביא אתו עשייה, יושרה, ניסיון וערכים הוא הבחירה הטובה ביותר להוביל את רמת גן בשנים הבאות ושאיחוד הרשימות ייצר הזדמנות אמיתית להביא שינוי. תשעת חברי רשימת "מנהיגות אחרת" נתנו ברכתם, השתלבו כולם ברשימת "הרמתגנים עם אביהוא" והוסכם שהמצע של שתי הרשימות יתמזג אף הוא. כך, בהובלה משותפת, עם מטרות משותפות, נצעיד את רמת-גן למקומות אליהם היא ראויה להגיע, בכל תחומי החיים!

Exit mobile version