Site icon מקומון רמת גן

רק להייטקיסטים: דירות 3-5 חדרים ברמת גן בהנחה של כ-250,000 שקל

דן נדל"ן, הזרוע הנדל"נית של חברת דן תחבורה ציבורית השיקה השבוע שיתוף פעולה עם מועדון הלקוחות הייטקזון. לקוחות המועדון יזכו להטבה בלעדית של עד כ- 250 אלף ₪ ברכישת דירה בפרויקט 'פסגת דן' ברמת גן.

דן נדל"ן, יזמית פרויקט "פסגת דן" בשכונת הגפן ברמת גן, משיקה שיתוף פעולה ראשון עם מועדון הלקוחות הייטק זון למכירת 3-5 חדרים בפרויקט. הפרויקט כולל מגדל בן 40 קומות וכ- 200 יח"ד . לצד המגדל, יוקם מרכז קניות איכותי לנוחויות הדיירים ושטח ציבורי רחב הכולל שטחים ירוקים וגני שעשועים לילדים. הפרויקט צפוי להתאכלס בתחילת שנה הבאה.  לקוחות הייטקזון יזכו להטבה בלעדית של עד כ  250 אלף ₪ ברכישת דירה  ב'פסגת דן' ברמת גן. שיתוף הפעולה תקף עבור כרבע מיליון חברי המועדון ובני משפחותיהם ויהיה בתוקף עד לסוף החודש הנוכחי.

ממחקר שוק קפדני, שערכה מחלקת השיווק של דן נדל"ן, עלה כי קהל היעד של הפרויקט הוא בעיקר משפחות מבוססות בגילאי 35-50, בעלי מקצועות חופשיים עם דגש על הייטק שכן, המגדל ממוקם בין שתי תחנות הרכבת הקלה של הקו האדום שעתידות לקום ובנגישות גבוהה למרכזי התעסוקה, בילוי ותרבות. תוצאות המחקר בשילוב העובדה שבחמש השנים האחרונות שיווק מועדון הלקוחות הייטקזון עשרות פרויקטי נדל"ן מוצלחים בהטבות בלעדיות לעובדי ההייטק בישראל, גרם לדן נדל"ן לרקום את שיתוף הפעולה.

פרויקט פסגת דן. הדמיה: אוולב מדיה

לדברי דולי אלרום, מנהלת השיווק של דן נדל"ן: "הלוקיישן הוא הדבר החשוב ביותר בנדל"ן והרוכשים מבינים זאת היטב. מגדל "פסגת דן" ממוקם בשכונה איכותית ובמיקום אסטרטגי, המאפשר גישה מהירה ונוחה למרכזי התעסוקה וההייטק ובסמיכות למרכזי הקניות, הבילויים והמסעדות המובילים במרכז. העובדה, שמועדון הייטקזון מונה כרבע מיליון עובדים במעל ל-600 מחברות הייטק המובילות בישראל שרובן מתרכזות בגוש דן  ולאור הביקושים לפרויקט מקרב אוכלוסייה זו ,שמחנו לשיתוף פעולה עם המועדון. סמיכותו של המגדל לפארק הירקון, פארק ירוק ופתוח מעניקה ערך מוסף גבוה ואיכות חיים אשר משדרגת את הביקוש".

שיאל נובוקובסקי, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת הייטקזון, מציין כי מדובר באוכלוסיית פרימיום מבוקשת מאוד ע"י חברות הבנייה, הן מבחינת כושר קניה והן מבחינת התדמית לפרויקט. הערך העליון ,שמניע אותנו הוא להביא ערך אמיתי לחברי המועדון! אנחנו עושים עבודת שטח מקיפה הכוללת את כל הבדיקות האפשריות, כדי להביא פרויקט נדל"ן איכותי המתאים לקהל היעד מבחינת הפרמטרים: מיקום, מפרט, סוג הפרויקט וכמובן הנחה משמעותית ובלעדית לחברי המועדון".

Exit mobile version