Site icon מקומון רמת גן

רעיונות מקוריים למתנות מקוריות  – הכל מתחיל באמצעות המחשבה

בחירת מתנה מקורית לאדם אהוב אינה משימה פשוטה אשר יש להקדיש לה זמן רב על מנת לבחור את המתנה המתאימה ביותר. רגע לפני השיטוט בחנויות השונות לצורך בחירת מתנה מקורית, ההמלצה היא לאמץ את המחשבה ולנסות להבין את הצרכים של אותו אדם אשר אתם מעניקים לו את המתנה.

אחת הדרכים לחפש את המתנה המקורית היא לשוטט באינטרנט תוך עבודת תחקיר מקיפה אשר בסיומה תקבלו מענה על השאלה וכך תזכו להעניק לאותו אדם מתנה משמעותית ואיכותית אשר תלווה אותו לאורך זמן רב.

אילו מתנות מקוריות ניתן למצוא?

ספר בישול: אחת המתנות המקוריות אשר תוכלו להעניק לאדם יקר לכם היא ספר בישול הנחשב למתנה מקורית וייחודית עבור חובבי הבישול. אין מדובר בעוד ספר הכולל מתכונים אלא מתנה בעלת ערך מוסף אשר תיזכר לתקופה ארוכה. ניתן להעניק ספר בישול עם דפים ריקים על מנת לאפשר לאותו אדם לשלב את המתכונים שלו בתוך הספר וכך להעביר את המתכונים מדור לדור. אין ספק כי מדובר במתנה מקורית אשר תלווה אותו לאורך תקופה ארוכה.

שלט לדלת בהתאמה אישית:  מדובר באחת המתנות המקוריות ביותר הכוללת התאמה אישית בשילוב תמונות של מקבל המתנה. מדובר במתנה שימושית ביותר ומקורית. שלט חדש הנתלה על הדלת מהווה התחלה חדשה. הפקת שלט לדלת בהתאמה אישית מאפשרת לעצב את השלט בהתאם להעדפה של אותו אדם וכך להעניק מתנה מקורית ויפה.

בשל התפתחות הטכנולוגיה, ניתן לראות היום שלטים במגוון צורות וכן שלטים בהדפסה או באמצעות חריטה בלייזר המשתלבים היטב בכל בית.

טביעת אצבע על גבי קנבס או קאפה: מדובר במתנה אישית וייחודית- תמונה של אדם אהוב של טבעית האצבע על גבי קנבס או קאפה. טביעת אצבע מודפסת מהווה מתנה מקורית למדי הכוללת ערך מוסף אשר תלווה את אותו אדם לאורך זמן רב. את התמונה ניתן להדפיס בגדלים שונים ולתלות במקומות שונים.  ההמלצה היא לא לחכות לרגע האחרון ולהכין את המתנה כמה חודשים מראש בשל ההיערכות אשר כוללת הכנת המתנה.

צילום: Pixabay

 המתנה המושלמת לאוהבי פירות

רעיון נוסף ומקורי לא פחות הוא הענקת מגשי פירות. במידה ואותו אדם מתגורר באזור רמת גן, הרי הענקת מגשי פירות ברמת גן מהווה מתנה מקורית המעידה על חשיבה ייחודית. בשנים האחרונות אנו עדים לשינוי באורח החייים הבא לידי ביטוי באכילת מאכלים הכוללים יתרונות בריאותיים רבים לרבות פירות.

אם אותו אדם נמנה על אוהבי הפירות, אין ספק כי מדובר במתנה מושלמת. הכנת הסלסלה תשלב את כל הפירות האהובים עליו ועשויה לכלול לעיתים שוקולד או זר פרחים להשלמת המתנה.  בחירת חברה  המתמחה בהכנת מגשי פירות באזור רמת גן תבטיח כי התוצאה תהיה נפלאה ותעלה חיוך על פניו.

Exit mobile version