Site icon מקומון רמת גן

רעיונות לקליפ בת מצווה בהשראת 2020

בשנים האחרונות הפכו מסיבות הבת מצווה למושקעות במיוחד וכיום מדובר בהפקה יוקרתית ובאירוע מרגש לכלת השמחה, לבני המשפחה ולחבריה וחברותיה של הילדה. אם בעבר הלא רחוק הנערות הצעירות הסתפקו באירוע סטנדרטי בסלון הבית או בגינה הפרטית, כיום יש הורים המשקיעים עשרות אלפי שקלים בהפקת מסיבת הבת מצווה, וברוב האירועים נהוג להקרין גם קליפ מושקע לבת מצווה.

כדי להפיק קליפ מקורי ומדליק לבת מצווה כדאי לבחור היטב סטודיו מקצועי המתמחה בהפקת קליפים ומצגות, בעזרת אנשי המקצוע תוכלו לבחור רעיון מקורי לקליפ ולהפתיע את כלת השמחה עם מתנה מרגשת ובלתי נשכחת.

רעיונות מדליקים לקליפ בת מצווה

כאמור, הקליפ לאירועי בת מצווה הפך בתקופה האחרונה לחלק בלתי נפרד מההכנות לקראת האירוע המשפחתי המרגש. את הקליפ אפשר לשמור בסוד מכלת השמחה, אך אפשר גם לעדכן אותה בנושא כדי לאפשר לה לקחת חלק פעיל ומרכזי בהפקת הקליפ. הנערות הצעירות אוהבות להשתתף בקליפ שלהן אותו מקרינים על גבי מסך ענק באירוע, את הקליפ אפשר לשלוח גם לקרובי משפחה וחברים הגרים רחוק ושאינם יכולים להשתתף במסיבה, במיוחד כיום בתקופת הקורונה.

שנת 2020 משפיעה עלינו רבות בגלל התפרצות נגיף הקורונה בארץ וברחבי העולם. השמיים סגורים, לא ניתן לצאת לטיול בת מצווה קלאסי עם ההורים ושאר בני המשפחה, לכן ההורים משקיעים יותר כסף בהפקת האירוע עצמו ובחוויות מקוריות לכלת השמחה החוגגת 12 אביבים.

תקופת הקורונה משפיעה על חיינו במגוון דרכים, עלינו להישמע להנחיות של משרד הבריאות לגבי קיום אירועים, ולא ניתן להפיק אירוע רב משתתפים לכן משקיעים יותר בתוכן ואין כמו קליפ בת מצווה מקורי כדי לרגש את הילדה ואת כל המשתתפים באירוע.

צילום: Pixabay

אם אתם מחפשים רעיונות מקוריים וייחודיים לקליפ בת מצווה הגעתם למקום הנכון. אם כלת השמחה אוהבת לרקוד ואם יש לה תחביב מקורי וייחודי – כדאי להפיק את הקליפ סביב הנושא המייחד אותה. אפשר להפיק קליפ מושקע ומרגש בסגנון רוקדים עם כוכבים או הסרט פלאשדאנס. כמו כן, אפשר להפיק קליפ בסגנון תוכנית הטלוויזיה של גיא פינס ובו הנערה מופיעה ככוכבת החדשה בשמי ישראל ופוצחת בריקוד סוער.

רעיונות נוספים לקליפ בת מצווה מקורי המתאים לשנת 2020 הם קליפים בסגנון הוליוודי, את הקליפ מצלמים בסטודיו מאובזר עם מסך ירוק ומוסיפים אפקטים מדהימים, מוזיקה מקפיצה ואפשר לשלב גם כתוביות, אנימציות ומעברים מונפשים.

אם אתם מחפשים רעיון להפקת קליפ בת מצווה מרגש ובלתי נשכח המתאים לרוח התקופה תוכלו להפיק בעזרת אנשי המקצוע קליפ בסגנון חיים שכאלה, בקליפ יכולים להשתתף קרובי משפחה וחברותיה של הנערה, כאשר אפשר לצלם אותם מרחוק ולערוך את כל הסרטונים לקליפ באורך מלא.

 

הכתבה באדיבות הצוות המקצועי של פלאשבק הפקות – החברה מתמחה בצילום אירועי בר ובת מצווה, בצילומי בוק ובהפקת קליפים ומצגות לאירועים החשובים והמרגשים בחיים.

Exit mobile version