Site icon מקומון רמת גן

רמת גן פינת שבוע האופנה בניו יורק: תצוגת אופנה שחורה ומיוחדת

עוצמה נשית: ביום רביעי ה-3.11  יצעדו הדוגמניות ג'יי אדרת,  ורוני גרשט בת ה-52, תושבת רמת גן באירוע לייב פאשן שואו – "השמלה השחורה – שאנל פינת גוש": תצוגת אופנה של דוגמניות סוכנות פרו אייג׳ינג בהשראת נביאת השמלה השחורה – קוקו שאנל ובהשתתפות הזמרת אפרת גֹוש. האירוע יתקיים במסגרת 'פסטיבל שחור לבן' של תיאטרון ירושלים, שמציין יובל, ושם זרקור על שנת 1971 , שנת היווסדו של התיאטרון, וזאת לצד שלל אירועים והפקות מקור שיתקיימו בין ה2-4.11 .

את האירוע לייב פאשן שואו 'השמלה השחורה- שאנל פינת גוש' מפיקה סמדר גנזי, דוגמנית מובילה באייטיז ובעלת סוכנות פרואייג'ינג מודלס המובילה את תחום הפרו איג'ינג בארץ, שהמוטו שלו הוא שאפשר לדגמן ולהיות יפה בכל גיל.  בין הצועדות: נשים מעוררת השראה כמו ורדה גדעון, שרה פון שוורצה, ליליאן ברטו,  ד"ר שני רופא – עורכת הדין המצליחה שעברה תהליך של ניתוח לשינוי מין בשנים האחרונות,  מיוצגות סוכנות  ProAging Models ודוגמניות נוספות משנות השמונים. הכי חשוב: כל הרווחים מתצוגת האופנה יועברו לעמותת "אשה לאשה" המטפלת בנשים נפגעות אלימות ובילדיהן.  ביום שישי האחרון הגיעו הדוגמניות לחזרה לקראת האירוע, שהתקיימה על מדרגות עיריית תל אביב -יפו.

תצוגת אופנה. צילום: רודי איסה

רוני גרשט, מתגוררת ברמת גן, אמא ל- 3 ילדים, בזוגיות פרק ב' מזה 8 שנים, מטפלת בשיטת NLP ומנהלת בית דירות בתל אביב. "הגעתי לסוכנות כי בעקבות שאלה של דרור בן זוגי האם אי פעם חשבתי לדגמן, השאלה הזו תפסה אותי לא מוכנה ומכיוון שאני אוהבת לנסות ולשבור כמה שיותר לקרות זכוכית בחיי, החלטתי לעשות מעשה ולראות לאן זה יוביל". רוני מתרגשת מאוד לקראת התצוגה שתקיים בשבוע הבא: " כמה כיף שיש לי את הזכות לתרום למען מטרה כל כך חשובה. אני מזמינה את כולם וכולן לעלות לירושלים". לצידה תצעד, ג'יי אדרת, מרמת גן,  שהמוטו שלה הוא: keep it simple ו וגם היא מתרגשת לקחת חלק בתצוגה.

רוני. צילום שרון הורוביץ

נעמי שניידרמן, מנכ"לית עמותת 'אישה לאישה': "אני מודה לסמדר, לדוגמניות ולתאטרון ירושלים על העשייה והיוזמה המבורכת, ואף שמחה להשתתף בחגיגות היובל של התיאטרון, איתם אנחנו משתפים פעולה בפרוייקטים נוספים לאורך השנה".

Exit mobile version