Site icon מקומון רמת גן

רמת גן: ירידה של 20 אחוז בתלונות הציבור בנושא מצוקת החניה העירונית

משטרת ישראל יצאה למסע הסברה בעיר רמת גן בעניין מצוקת החנייה לאחר שתושבי העיר ציינו כי בעיות החניה והתנועה ברחובות ביאליק והרצל הן הבעיות המטרידות ביותר בעירם. פעילות משולבת של משטרת ישראל והשיטור העירוני הובילה לירידה של כ- 20% ביחס לתקופה המקבילה בשנה שעברה בתלונות הציבור בנושאים אלו.

מענה למצוקת החניה? בתחילת השנה הצביעו תושבי העיר שמצוקת החניה ברחובות המרכזיים בעיר היא המטרידה ביותר עבורם. משטרת ישראל פעלה בנושא ויצאה במסע הסברה שיפתור את הנושא.

בתחילת השנה הצביעו תושבי ר"ג על מצוקת החניה והתנועה ברחובות ביאליק והרצל כבעיות המטרידות ביותר בעירם. רמת גן היא עיר צפופה ובה בנייני משרדים רבים וגבוהים ומוקדי משיכה שונים. מעצם היותה כזו, יש בה קושי למצוא חניה באזורים רבים.

עלון המידע שחולק לנהגים ולבעלי העסקים ברחובות ביאליק והרצל בר"ג.

ככל שהעיר רמת גן גדלה והופכת ליעד מבוקש, כך גדלה בעיית החניה בעיר.

בקבוצות ברמת גן אשר פעולות למענה, הועלו עוד ועוד פוסטים של גולשים זועמים על העבודות שלא נותנות חופש תנועה, ומקשות מאוד על חיי התושבים בעיר.  

בעירייה ובשיטור העירוני הבינו את המצוקה של התושבים ולאחרונה החלו בפעילות הסברתית נרחבת ברחבי העיר, ומניעה של עבירות תנועה לצד פעילות אכיפה ברחובות אלו.

כחלק מהפעילות השיטור העירוני והעירייה, הוצבו שלטי הסברה ברחובות אלו המדגישים את האיסור לחנות חניות כפולות ולחסום מעברים , זאת לצד פעילות אכיפה מוגברת בנושא זה. פעילות זו הביאה לירידה של כ- 20% ביחס לתקופה המקבילה בשנה שעברה בתלונות הציבור בנושאים אלו.

לאור אותה התקדמות, ממשיכים שוטרי השיטור העירוני ברמת גן בפעילות הסברה ולאחרונה אף חילקו לנהגים ולבעלי העסקים ברחובות אלו עלוני מידע בנושא. מהמשטרה נמסר כי פעילות זו הינה למען כלל הציבור ושיתוף הפעולה שלו חשוב והכרחי.

 

Exit mobile version