Site icon מקומון רמת גן

רמי קליינשטיין קרן פלס ויהורם גאון בסבב הופעות לדיירי משען

במסגרת סבב התרבות השלישי במשען, רשת הדיור המוגן הגדולה בישראל, הופיעו בפני הדיירים מגוון אומנים וזמרים כשרמי קליינשטיין, קרן פלס ויהורם גאון הם כוכבי הסבב הנוכחי.

קרן פלס הופיעה אמש בפני דיירי משען גבעתיים. קרן הצחיקה את הקהל כשסיפרה שחלק משיריה נכתבו בעקבות בנים ששברו את ליבה כשזרקו אותה ולכן כנקמה, היא כתבה שיר על כל אחד מהם. במהלך הופעתה קרן ריגשה מאוד את הקהל בשיריה, בליווי הפסנתר והגיטרה.

רמי קליינשטיין הופיע שלשום בפני דיירי משען ברודצקי בתל אביב ובשבוע הבא יופיע גם יהורם גאון בפני דיירי משען רמת אפעל כשמסגרת סבב ההופעות יזכה כל אחד מתשעת בתי הדיור המוגן של משען, הפרוסים מבאר שבע ועד חיפה להופעה של לפחות אחד מהאומנים הגדולים.

מנכ"ל משען, עמרי כהן, סיפר למקומונט רמת גן כי כבר מיד עם תום הסגר הראשון, ערכה משען סבב הופעות של ותיקי הזמר הישראלי, ועתה מדובר בהמשך של ההצלחה. "נקטנו במהלך משולב במסגרתו דיירי משען נהנו מהופעות ותיקי הזמר והבידור הישראלי כמו טוביה צפיר, שלומית אהרון, רוחמה רז, עינת שרוף ועוד. כך גם הדיירים זכו באירועי תרבות וגם ותיקי הזמר זכו לעידוד וסיוע בימים בהם הם שבתו לחלוטין מהופעות", אמר כהן.

קרן פלס בהופעה במשען גבעתיים. צילום: יחצ

בסיבוב ההופעות הראשון, כאמור, לא היה די ועם תום הסגר השני, העלתה רשת משען סדרה של ערבי תרבות עם השורה הראשונה של סופרי ישראל בהם. בהם יהושע סובול, דורית רביניאן, ישי שריד, אפרים סידון, אליס מילר, נועה ירון ועוד. מנכ"ל משען הדגיש כי שנת 2021 תהיה שנת התרבות ברשת. "חיי החברה והתרבות הם אחד המרכיבים המרכזיים ביתרון של מגורים בבית דיור מוגן ואנחנו בהחלט מתכוונים להוסיף ולהעצים יתרון זה". אמר כהן.

Exit mobile version