Site icon מקומון רמת גן

רישיון חשוב להפלגה עצמית

קרדיט Canva

על מנת לעשות הפלגה עצמאית כיפית ואיכותית אתם חייבים שיהיה ברשותכם רישיון משיט 60 אשר דרכו תוכלו למעשה לצאת מחוץ לגבולות המדינה בהפלגה וכמובן גם לחזור. כמו כן על מנת לקבל את הרישיון של משיט 60 על הסקיפר לצבור לפחות 8 ימי ים אשר כוללים לפחות יציאה וכניסה אחת מהארץ. רישיון משיט 60 נקרא גם משיט בינלאומי. כמו כן על מנת לקבל את הרישיון יש לעבור מבחן מעשי וכן גם מבחן עיוני שבסופו תקבלו את הרישיון שלכם. כחלק מהדרישות לרישיון זה תצטרכו לבצע מעבר בין מדינות, הפלגה בלילה, וכן סקיפר שמוכן ע"י רספ"ן. כמו כן תוכלו לעשות כן באמצעות הפלגת זמן ים לקפריסין ודרכה תוכלו לצבור את הניסיון הדרוש, והפלגה זו הינה יוצאת לרוב בימי חמישי בבוקר למשך של 24 שעות. במהלך ההפלגה עצמה תתרגלו מפרשנות, ניווט חופי, ימאות, שימוש במכשירים השונים, נהלי הבטיחות השונים, נהלי כניסה ויציאה מארץ זרה ועוד מגוון דברים חשובים. קורס זה הינה קרוס הכרחי במידה והינכם רוצים לעשות הפלגה מעבר לגבולות המדינה. על מנת לעשות קורס משיט 60, תוכלו לפנות אליי למיקי ויינשטיין אשר הינו בעל ניסיון של יותר מ11 שנים בתחום, מיקי בעל רישיון של משיט 30, ובעל משיט 60 בינלאומי, וכן גם משיט 40 מסחרי. מיקי הוסמך כמדריך שייט מטעם איגוד השייט האמריקאי (ASA ) והינו ברמת מדריך קטמרן.

רישיון משיט 60 מה צריך?

אחד מהדברים החשובים ביותר ברישיון משיט 60 זהו ללא ספק הפלגת זמן ים אשר לרוב מתבצעת לעבר קפריסין. אז למה עושים זאת? על מנת לצבור ניסיון, וכן לעמוד בדרישות רספ"ן לרישיון משיט 60 הבינלאומי. במהלך ההפלגה תתרגלו מספר דברים אשר הינם הכרחיים וחשובים למשיט 60, כמו למשל הפלגה בלילה, נהלי בטיחות חשובים והכרחיים, ימאות, שימוש במכשירים השונים, נהלים של כניסה ויציאה מהארץ למדינה זרה, מפרשנות ועוד מספר דברים שהם אבני הדרך של משיט 60.

קורס סקיפרים מקצועי

על מנת שיהיה לכם קורס סקיפרים מקצועי או משיט 60 עליכם לפנות למקום אשר מתמחה בכך ואשר יודע להעביר את הקורסים המקצועיים ביותר ועם הכלים המתאימים. לשם כך תוכלו לפנות למיקי ויינשטיין אשר הינו מוסמך מטעם איגוד השייט האמריקאי (ASA ) ברמת מדריך קטמרן (214 ASA  ) מיקי בעל ניסיון של יותר מ11 שנים בתחום, וכן הינו בעל רישיון של משיט 30, משיט 40 מסחרי, ומשיט 60 בינלאומי והוא יעביר איתכם את הקורס. לפרטים נוספים והזמנות חייגו אלינו במספר הטלפון: 054-3243125 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

Exit mobile version