Site icon מקומון רמת גן

ריצוף הבית – הסקירה שתעזור לכם לבחור

בחירת ריצוף לבית היא אינה דבר שצריך להקל בו ראש. יש להפנים כי שטח הרצפה מהווה חלק גדול מהבית וכי הריצוף חייב להתאים באופן מושלם לכל חדר, הן פונקציונאלית והן עיצובית. בימינו מספר האפשרויות עבור ריצוף הבית הינו רחב ומגוון ובשורות הקרובות תקבלו סקירה של כמה מהסוגים היותר מומלצים, הן עבור פנים הבית והן עבור הסביבה החיצונית שלו.

אפשרויות מיוחדות לריצוף פנים הבית

האפשרות הפופולארית ביותר בתחום הריצוף נכון לשנת 2021 היא של אריחי גרניט פורצלן. אריחים אלו נחשבים לחזקים מאוד, מתאימים לכל החדרים, כולל רטובים, והם מגיעים במגוון רחב של עיצובים מרהיבים. אפשרות מיוחדת שאריחים מחומר זה מאפשרים היא של ריצוף דמוי פרקט שמכיל פיגמנטים שונים בצבעים דמויי עץ. משמעות הדבר היא כי תוכלו ליהנות מכל היתרונות של מראה העץ וזאת מבלי להשתמש בפרקטים שרגישים מאוד ללחות, רטיבות והכתמה. דמיינו לעצמכם מראה של עץ כפרי גם בחדר הרחצה שלכם, סוף סוף הדבר יהיה אפשרי עבורכם.

עוד סוג ריצוף מיוחד לפנים הבית הוא של אריחים מצוירים. אריחים אלו עשויים מקרמיקה וכוללים אינספור אפשרויות של איורים על גביהם. זוהי אפשרות נהדרת על מנת להשיג חדר רחצה מיוחד וכמובן לחדרי הילדים. גם ריצוף שיש הוא סוג שכדאי לכם לשקול, בזכות המראה היוקרתי שלו והעמידות רבת השנים שלו. ההמלצה שלנו עבורכם היא להשתמש בשיש מלאכותי, במיוחד כזה שעשוי מקוורץ, מאחר וניתן להשתמש בכל אחד מחדרי הבית, כולל המטבח וחדר הרחצה.

ריצוף דמוי פרקט במטבח. צילום: Pixabay

ריצוף הבית בסביבתו החיצונית

בסביבה החיצונית של הבית, עולה הצורך להשתמש בסוג ריצוף שיהיה עמיד מאוד בפני תנאים סביבתיים קשים יחסית שכוללים חום, קור, רטיבות, לחות וכו'. על ריצוף חוץ אף למנוע החלקה ולהיות עמיד כנגד חומרים מכתימים ושומניים (למשל, נזילות שמן מהרכב בחנייה, שמן מגריל הגז שניתז לכל עבר במרפסת וכו'). האפשרויות המומלצות ביותר לצורך העניין הן:

חשוב להדגיש כי הצלחה של פרויקט ריצוף הבית היא דבר שתלוי לא רק בסוג האריחים שתיבחרו אלא גם במקצועיות ההתקנה, ועל כן חשוב כי תתקשרו אך ורק עם נותנים שירות מובילים ובעלי מוניטין חיובי מוכח.

Exit mobile version