Site icon מקומון רמת גן

רוצים לשמור על העסק – אתם צריכים לשמור על סביבה בטוחה

הדרכת כיבוי אש

קרדיט - pixabay

בטיחות תמיד קודמת לכל, לא משנה איפה אתם עובדים ומה אתם עושים. כדי שתוכלו לייצר סביבת עבודה בטוחה ובטיחותית, הדבר הנכון ביותר שאתם צריכים לעשות הוא קודם כל לעבוד עם אנשי מקצוע שזהו תחום ההתמחות שלהם, כדי לייצר מערכת שמספקת תשובות ופתרונות לכל צורך בטיחות. אנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של חברת י.א.ש פרויקטים ובטיחות נשמח להציע לכם שירות וללוות אתכם בתהליך הטמעת שירותי הבטיחות בעסק שלכם.

העובדים צריכים לדעת איך להתמודד במהלך אירועי אש

אחת השאלות המרכזיות שבהן עסק המחוקק בשנים האחרונות היא כיצד ניתן לייצר סביבת עבודה בטוחה ובטיחותית יותר, גם כאשר אנחנו עוסקים בעבודות פיזיות מורכבות. אחרי לא מעט אירועים מסכנים ואפילו פגיעה בנפש, הפתרון הטוב ביותר שנמצא בשנים האחרונות הוא יצירת מערכות בטיחות כוללות אשר משלבות גם הדרכת כיבוי אש לעובדי המקום וגם שירותי פיקוח על המתרחש בתוך מקומות העבודה השונים. לכן היום זו היא דרישה בסיסית הקבועה בחוק שכל בעלים של עסק חדש חייב לעמוד בה.

אם יש מי שמנהל את האירוע – אתם יכולים להיות בטוחים

בתוך בית העסק אתם רשאים לבצע שינויים או התאמות על מנת לייצר סביבת עבודה בטוחה יותר, בכל צורה שהיא. הן על ידי בחירת ממונה בטיחות קורס והן על ידי חלוקת תפקידים בין אנשי הצוות השונים, אתם יכולים וצריכים לבנות מנגנון ששומר על כל אנשי הצוות בעבודה שלכם. על פניו, זו היא השקעה שאתם צריכים לקחת בחשבון כבר כאשר אתם מקימים את העסק ולו בשביל לעמוד בדרישות של המחוקק באופן המתאים.

תכנון הקורסים על פי אופי העבודה שלכם

הדברים מתחדדים עוד יותר כאשר אתם צריכים לבצע קורס עבודה בגובה ויש סכנה אמיתית לחייהם של העובדים שלכם כאשר לא עובדים בצורה מסודרת או על פי נהלי הבטיחות. במצב כזה, אתם עלולים להיות אחראים לכל תאונה שמתרחשת בעסק שלכם וכדאי לבצע הדרכה ייעודית וקורסי ריענון לעובדים מבעוד מועד. אז אל תהססו לפנות לטובי המומחים שקיימים כיום בתחום הבטיחות, כדי למצוא את הפתרון הנכון לצרכים שלכם.

אנשי הצוות המקצועיים של חברת עוגן הדרכות (י.א.ש) בע"מ יעשו את מירב המאמצים בשביל למצוא בשבילכם את הדרכים הטובות ביותר לבנות סביבת עבודה בטיחותית ובטוחה לכל אחת ואחת מן העובדים שלכם, והכל מתוך רצון למצוא פתרונות כמו גם להדריך את העובדים בנוגע לתחומי האחריות שלהם. לפרטים נוספים וליצירת קשר 08-6767410.

Exit mobile version