Site icon מקומון רמת גן

רוצים לפנק את האהובים עליכם? הזמינו להם מארזים מתוקים

שוברים את הראש מה תוכלו לקנות לאנשים שאתם הכי אוהבים? איך מחדשים ולא מזמינים שוב פרחים או שוקולד? הרי כולנו רוצים להזמין את הדבר הנכון, השווה, כזה שמי שיקבל או תקבל אותו ישמחו בהם ויעריכו.

אז תנו לנו להציע לכם אפשרות קצת אחרת: מארזים מתוקים מעשה ידם של אופות ואופים ביתיים. מה הופך את המארזים המתוקים לאפשרות שכולם בוחרים בה בתקופה האחרונה? הנה כמה מהסיבות שיבהירו לכם מדוע זו הבחירה הנכונה. באתר קונדיטה שמרכז אופות ואופים ביתיים מכל הארץ תוכלו למצוא ולהזמין מגוון רחב של מארזים מיוחדים של אופים ואופות מכל הארץ.

מארז מתוק מתאים לכל חגיגה

זה לא משנה אם אתם מחפשים מתנה ליום הולדת, ליום האהבה או סתם לאירוע חגיגי אחר, מארז מתוק יעשה את העבודה. מארזים מתוקים מתאימים לכל חגיגה וניתן כמובן להרכיב אותם בהתאמה אישית. מארז מתוק הוא הבחירה הנכונה לכל מי שלא רוצה לגוון קצת ממשלוחי פרחים או שוקולד ולהבטיח שהמקבל או המקבלת יהיו מרוצים. בין אם אתם מחפשים מארז מתוק ליום האהבה, ליום הולדת או לקידום בעבודה, האופים והאופות באתר קונדיטה מציעים מארזים מיוחדים עם טאץ' אישי לכל חגיגה. אתם בוחרים והם מכינים ואורזים.

כל אחד ישמח לקבל מארזים מתוקים

כשבוחרים מתנה, חשוב להיכנס לנעלי הצד השני: האם האדם שעבורו אנחנו מזמינים את המתנה ישמח לקבל אותה. מארזים מתוקים שיכולים לכלול כל קינוח שרק תרצו, עונים על הרצונות של כולם שהרי, מי לא אוהב קינוחים מתוקים? בשונה מלקבל עוגה, מארז מתוק מכיל מספר קינוחים ולכן, התחושה של המקבל אותו היא של קבלת מספר מתנות. ממש כמו 'לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה'. גם יתר בני ובנות הבית ישמחו לקחת חלק ולטעום מתכולת המארז. מובן גם, שאפשר לבחור את הצבעוניות הרצויה, להוסיף כיתוב מתאים ולהוסיף כרטיס ברכה. 

צילום: עדי טל

מגוון מארזים במחירים שונים

מארזים מתוקים מגיעים במגוון רחב של מחירים. מהיום אתם יכולים לשלוח מארזים שווים ומפנקים במחירים שמתאימים לכם. לפעמים, אין צורך להגזים וכל מה שנדרש, הוא לשלוח מארז טעים ואיכותי שכולל קינוחים טעימים, עשויים בעבודה יד ומחומרי הגלם האיכותיים והטריים ביותר. אין סיבה שרכישת המתנות לאנשים שאתם אוהבים תעשה לכם חור בכיס. הרכישה צריכה להיות כזאת שתהיה נכונה גם לכם, ולא רק למי שיקבל את המשלוח.

איסוף עצמי או משלוח עד הבית

רוצים למסור את המארז שקניתם באופן אישי או מעדיפים להזמין משלוח עד הבית? שתי האפשרויות טובות ותלויות בבחירה שלכם ובאתר קונדיטה, ניתן לבדוק, לגבי כל אופה ואופה, את אזורי המשלוח והעלות לכל יעד. 

Exit mobile version