Site icon מקומון רמת גן

רופא שיניים בתל אביב: 10 טיפים לבחירה מושכלת ונכונה

רופא שיניים
רופא שיניים. צילום: אנדרה פיקאודיו

בדקו באיזה אזור ממוקמת מרפאת השיניים.

ככל שרופא השיניים קרוב למקום מגוריכם כך עולים הסיכויים שתגיעו אליו גם לביקורות ולא רק בזמן של כאב. כאשר מרפאת השיניים רחוקה מהבית, ישנם הרבה תירוצים לדחות את התור שוב ושוב – זמן ארוך של נסיעה, פקקים וכו'. ברוב טיפולי השיניים נדרש יותר מטיפול אחד ולכן לא מדובר במשהו חד פעמי אלא לכל הפחות במספר פגישות לאורך השנה שידרשו מכם נסיעות רבות. כך שאם אתם מתגוררים בתל אביב כדאי לכם לחפש מרפאת שיניים בתל אביב עם גישה נוחה וחנייה זמינה.

בדקו אילו טיפולים מציעה מרפאת השיניים.

בחיפוש אחר מרפאת שיניים באזור תל אביב יש לשים לב לפרמטר משמעותי ביותר – מבחר הטיפולים והטכניקות הרפואיות שהמרפאה מציעה. ישנם רופאי שיניים המתמחים בעיקר בתחום האסתטי וישנם רופאי שיניים המתמחים בהשתלות שיניים בלבד ואינם מציעים טיפולים אחרים. מומלץ לבחור במרפאת שיניים המציעה מגוון רחב של טיפולים על מנת שלא תצטרכו לדלג בין מספר מרפאות בכדי להשלים את טיפולי השיניים להם אתם זקוקים. מעבר בין מספר מרפאות מקשה על יצירת קשר אישי עם הרופא ועם צוות המרפאה ומעלה את החשש והחרדה מטיפולי שיניים.

בדקו את הניסיון הרפואי של רופא השיניים.

בשנים האחרונות פותחו טכניקות חדשניות אשר מקצרות את טיפולי השיניים והופכות אותם לפשוטים, מהירים ומוצלחים יותר ועם החלמה קלה יותר, כמו לדוגמא טיפול השתלת שיניים אשר בגישה הקלאסית אורך כחצי שנה ובשיטה המודרנית החדשנית התקצר ליום אחד בלבד או זריקת הרדמה ללא כאב אשר מתאפשרת הודות למזרק ממוחשב וחדשני. כדי שתוכלו ליהנות מההתפתחות הטכנולוגית, חשוב מאד לבדוק מראש את המקצועיות של רופא השיניים, הניסיון שלו ומהן הטכניקות הרפואיות הנהוגות במרפאה. ברוב במקרים מרפאות שיניים הממוקמות בתל אביב הן גם אלו המציעות את הטכנולוגיות החדישות ביותר.

הקפידו לתעד את ההיסטוריה הרפואית שלכם.
חשוב לשמור צילומי שיניים ופה ופירוט של היסטורית טיפולים על מנת שרופא השיניים יוכל לעבור על כל החומרים ולקחת החלטות מדויקות יותר אשר מבוססות על הטיפולים שכבר עברתם. בכך גם יכולות להיחסך לכם פרוצדורות רפואיות וגם האבחנה של הרופא תהיה מדויקת יותר.

אל תסמכו רק על פרסומות בטלוויזיה ובאינטרנט.

פרסומות אינן ערבות למקצועיות הרופא ולטיב המרפאה. פרסומות הן תוצר של השקעה כספית ותו לא ולכן אם הגעתם למרפאת השיניים דרך פרסומת שראיתם, חשוב לבדוק את המרפאה ואת רופא השיניים ולהתרשם מעבודות וטיפולים שהתבצעו במרפאה. אפשר לדבר עם מטופלים או לבקש מהרופא המלצות ממטופלים במרפאה.

היזהרו מרופא שיניים המבטיח תוצאות מושלמות ומידיות.

ברוב המקרים טיפולי שיניים אינם שרביט קסמים אלא ארוכים וממושכים ובעלי סיכונים שונים והשלכות שונות אשר יש לקחת בחשבון ולהתכונן אליהם. הצלחה של טיפול שיניים אינה בידו של הרופא בלבד אלא מדובר בשיתוף פעולה של רופא ומתרפא, שכן תחזוקת השיניים השוטפת והמשך הטיפול בבית הם בידיו של המתרפא ובעלי השפעה גדולה מאד על ההצלחה הסופית של הטיפול כול 

בקשו המלצות מהקרובים אליכם.

בחיפושיכם אחר רופא שיניים, שאלו את הקרובים אליכם ובקשו המלצות למרפאת שיניים.

ערכו חיפוש ברשת.

אם אתם מתלבטים לגבי רופא שיניים מסוים או מרפאה מסוימת, ערכו בדיקה ברשת  – חפשו ביקורות, המלצות, כתבות שנעשו על הרופא והמרפאה וכו'.

בדקו את הניקיון במרפאה.

שמירה והקפדה על הניקיון מעידה על מקצועיות הרופא והיא תנאי הכרחי להצלחת הטיפולים ולשמירה על בריאות המטופלים.

בדקו תעודות.

תחום רפואת השיניים נמצא בהתפתחות מתמדת. חפשו על קירות המרפאה תעודות הכשרה והשתלמויות שעבר הרופא המעידות על כך שהוא ממשיך ללמוד ולהישאר מעודכן בתחום באופן קבוע.

Exit mobile version