Site icon מקומון רמת גן

רומא – הכירו את העיר האולטימטיבית לתיירות!

התקופה בה אנחנו נמצאים לא הכי פשוטה בלשון המעטה בכל הקשור לתחום התיירות. מדינות נפתחות, מדינות נסגרות, בידוד, חיסונים, בדיקות וכד'. אבל אם חיידק הטיולים בוער בכם, שום דבר לא יעצור אתכם.

אז אם גם אתם מתכוננים לא לוותר בשום פנים ואופן על חופשה בחו"ל, העיר רומא היא ללא ספק אחת האופציות המובילות והפופולריות ביותר כיום. איטליה הצליחה להשתלט בצורה טובה על הקורונה ופתחה כמעט את כל האטרקציות שלה לרווחה לטובת התיירים.

אין כמו לטייל לבד, עם בן או בת זוג או עם ילדים בעיר כמו רומא. שפע של אטרקציות תיירותיות, אתרי ארכיאולוגיה מרתקים ומדהימים, אוכל איטלקי משובח, גלידה טובה ואווירה איטלקית מדהימה. בקיצור אין כמו רומא. אם אתם באמת אוהבים לטייל ומחפשים יעד טוב באירופה, רומא היא העיר בשבילכם.

איפה מומלץ לטייל ברומא?

כאמור, רומא עמוסה באתרים תיירותיים לבקר בהם והאפשרויות שם הם פשוט בלתי נגמרות. את בתור התחלה כדאי לבקר במתחם הכי מפורסם של רומא הלוא הוא כמובן הקולוסיאום. זהו ללא האתר התיירותי מספר אחד של רומא. גם לפני 2000 שנה שימש הקולוסיאום כמקום לבילויים עבור תושבי רומא.

טיול בקולוסיאום ייקח אתכם הרחק אחורה בהיסטוריה ויציג לכם מוחשית היכן היו הגלדיאטורים האימתניים נלחמים מול חיות ובינם לבין עצמם. תוכלו לבחור בטיול רק על פני הקומה המרכזית של הקולוסיאום או לבחור בטיול הקומות הגבוהות ולצפות מלמעלה בבימה המרכזית.

אפשר גם לבחור בטיול לקומה התת קרקעית של הקולוסיאום היכן שהגלדיאטורים היו מתכוננים לקרב בחושך מוחלט לקראת הלא נודע וממש לחוש את האימה והמתח שלפני הקרב. אם תרצו, תוכלו אפילו למצוא טיולים ליליים בקולוסיאום ולטייל שם בשעות הערב לאור התאורה המרשימה שבאתר.

מומלץ מאוד להשתמש בסיור מודרך לטיול בקולוסיאום. מדריך מקומי ומקצועי, יוכל לספק לכם הרבה מאוד מידע מעניין וקולח על ההיסטוריה המופלאה של המקום ועל התפתחותו מאתר של בילוי לרומאים ועד להפיכתו לאתר תיירות מספר אחד של איטליה.

תמונה: pexels

אתר נוסף שאסור לוותר עליו בכל טיול ברומא, הוא מוזיאון הוותיקן המפואר שנחשב ללא ספק לאחד האתרים התיירותיים המרשימים ביותר בעולם. הוותיקן הוא המקום הקדוש ביותר עבור הנוצרים הקתוליים ושם שוכן האפיפיור בכבודו ובעצמו.

מוזיאון הוותיקן הוא מקום מרהיב, עטור בהיסטוריה מרתקת ועמוס ביצירות אמנות שונות שנוצרו ע"י גדולי אמני הרנסאנס האיטלקיים כמו מיכאלאנג'לו ואחרים. מומלץ מאוד לבקר במוזיאון באמצעות סיור מודרך עם מדריך מקצועי שבאמצעותו תוכלו ללמוד פרטים נוספים על המקום המרשים הזה.

אלו הן רק דוגמיות קטנות מאתרים ואטרקציות מעולות נוספות שכדאי לבקר בהן ברומא ומומלץ לקרוא חומר נוסף על העיר באתרי תיירות כמו אתר "מטיילים בעולם" ואחרים.

Exit mobile version