Site icon מקומון רמת גן

רהיטים בחנות או באינטרנט? איפה הכי שווה לקנות?

אחד השינויים המעניינים והמרתקים ביותר שהתרחש בשנים האחרונות, בעולם קמעונאות העולמי ובתוך כך גם הישראלי, הוא המעבר מקניות בחנויות פיזיות באופן פרונטאלי, לקניות באינטרנט, ברשת, און ליין. 

מדובר על שינוי שמתרחש עם הזמן, כשיותר ויותר אנשים בוחרים לרכוש מוצרים ופריטים שונים דרך האינטרנט במקום ללכת לחנות פיזית. צריך לומר, זה לא מעלים את החנויות הפיזיות ועדיין יש להן כוח קנייה משמעותי, אך כל הזמן אנחנו יכולים לראות עלייה ניכרת במספר הרוכשים דרך האינטרנט, ובמקביל ירידה במספר הקונים דרך חנויות פרונטאליות.

כשהאינטרנט החל לעבוד באופן ציבורי והחלו לקום חנויות וירטואליות, היו שטענו שבתחומים מסוימים זה יצליח ובתחומים אחרים פחות. למשל בעולם הריהוט. הגישה היתה שאנשים לא יוותר על היכולת והאפשרות לקנות פריטי ריהוט בחנויות פרונטאליות לטובת האינטרנט, מסיבות שונות. אנחנו יכולים לראות שזה לא כך. 

בחלק הבא נסביר איך אפשר לרכוש רהיטים דרך האינטרנט, ולאחר מכן נבחן איפה יותר משתלם לקנות והיכן אפשר לקבל מידע על חנויות ברשת או פיזיות. 

כיצד רוכשים רהיטים דרך האינטרנט?

בעיקרון יש 2-3 דרכים לקנות רהיטים דרך האינטרנט. 

הדרך הראשונה היא באמצעות חנויות און ליין ששייכות לחנות ורשתות פרונטאליות. כך כשרוכשים רהיט מסוים, אז למעשה מקבלים את "הגב" של החנות או הרשת שעומדת מאחוריה. 

הדרך השנייה היא באמצעות חנויות השייכות למעצבים או גורמים אחרים שעובדים אך ורק דרך האינטרנט ולא מחזיקים חנות פרונטאלית. 

קרדיט: pexels

הדרך השלישית היא באמצעות חנויות ופורטלים כללים, שמחזיקים קטלוגים של חברות שונות ואפשר לרכוש בעזרתם פריטי ריהוט שונים. 

 השיטה לרכישת ריהוט  היא מאוד פשוטה. נכנסים לאתר, מקבלים את כל המפרט הטכני של המוצר ואז בוחרים ורוכשים. במקרים מסוימים אפשר לבחור בין צבעים וסגנונות שונים על פי הצורך. כל אחד יכול להחליט מה יכול להתאים לו. כמובן שזה ישתנה בהתאם לצרכים, יכולות ולמאפיינים אחרים שיכולים להשפיע. 

איפה יותר משתלם לקנות?

היתרונות לרכישת ריהוט בחנויות פיזיות הם ברורים מאליהם. אפשר להגיע לכל חנות, לראות את פריטי הריהוט השונים, לשאול שאלות את הצוות במקום, להחליט מה לקנות, ואז לתאם הובלה והרכבה. התהליך הוא מאוד פשוט. יחד עם זאת, הוא דורש זמן וטרחה, וכן התאמה לשעות העבודה של החנות. 

לעומת זאת, כשרוכשים פריט ריהוט דרך האינטרנט, יש הרבה יותר אפשרויות, בין היתר מאחר וניתן לרכוש רהיטים גם מחו"ל, זה לוקח פחות זמן, פחות טרחה, אפשר לעשות את זה מתי שרוצים, מכל מקום בו נמצאים, דרך המחשב או דרך מכשיר הסלולר או הטאבלט. היום אפשר לקבל את כל המידע שרוצים דרך האתר, וכן זה מאוד בטוח לבצע את הרכישה. החיסרון הוא שלא רואים את הפריט באופן אמיתי עד שרוכשים אותו אלא בתמונה דרך המסך. 

איפה אפשר לקבל מידע על רהיטים וחנויות?

באתר myfurnitures.co.il תוכלו לקבל את כל המידע שאתם צריכים אודות חנויות רהיטים, פרונטאליות ואון ליין, וכן את כל מה שצריך לדעת על ריהוט באופן כללי. באתר תוכלו גם ליהנות מפורום מקצועי בו תוכלו לשאול שאלות ולקבל תשובות מאנשי מקצוע מנוסים. 

 

Exit mobile version