Site icon מקומון רמת גן

קרן אור ברמת גן: עוד פרויקט תמ"א 38/2 יצא לדרך

חברת קרן נדל"ן ממשיכה לחדש ברמת גן ומדווחת כי לאחר שהתקבל היתר בנייה ברחוב המעגל 6, התקיימה הריסה של הבניין לטובת הקמת בניין מודרני.

הריסת בניין ברמת גן- קרן נדלן
צילום קרן נדלן

הבניין שנהרס הוא בניין ישן בן 3 קומות ו-6 דירות, ללא מרפסות, חנייה, מעלית ותשתיות מודרניות. במסגרת פרויקט תמ"א 38/2 (הריסה ובנייה מחדש), חברת קרן נדל"ן תקים במקומו בניין בן 8 קומות ו- 21 דירות (בקומת קרקע 1 דירת גן + 7 קומות+ קומת פנטהאוזים).

3 דירות מתוך 15 הדירות העומדות למכירה, כבר נמכרו במכירה מוקדמת.

בבניין, פרי עיצובה של האדריכלית אורית מילבואר, מוצעות למכירה דירות בנות 3 חדרים בשטח של 63 מ"ר + מרפסת 6 מ"ר במחיר של החל מ- 1.950 מיליון ₪, דירת גן בת 6 חדרים ב133 מ"ר פלוס גינה בשטח 80 מ"ר במחיר של  3.250 מיליון ₪. דירות חמישה חדרים בשטח של 127 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת החל מ- 3.105 מיליון ₪. דירות ארבעה חדרים בשטח של 98 מ"ר +6 מ"ר מרפסת החל מ2.6 מיליון ₪. פנטהאוז עם שלושה חדרים בשטח של 82 מ"ר +35 מ"ר מרפסת  במחיר של 3.03 מיליון ₪ ופנטהאוז עם שלושה חדרים בשטח של 88 מ"ר+ 48 מ"ר מרפסת במחיר של 3.350 מיליון ₪. אכלוס הדירות צפוי להתבצע בעוד בסוף שנת 2020.

יואב מורן, מנכ"ל ובעלים משותף בחברת קרן נדל"ן: "ישנה עליית מחירים מתמדת באזורי המרכז בעקבות מחסור משמעותי בהיצע. אני סבור כי הפתרון היחיד היכול לעצור את עליית המחירים הוא ריבוי פרויקטי תמ"א 38/2 אשר יכול להוסיף לכל בניין עוד מספר לא מבוטל של דירות ובכך להרחיב את ההיצע. הבניין החדש שיקום ברחוב המעגל 6, נמצא במיקום אידיאלי ברחוב שקט בליבה של רמת גן, גובל ברחוב ביאליק, המהווה את המרכז העסקי של העיר ובמרחק הליכה קצר מהרכבת הקלה, אשר עם סיום העבודות בהקמתה יגרום לעלייה נוספת במחירי הדירות בסביבתה."

הבניין ברחוב המעגל 6 מצטרף לפרויקטים קודמים ומוצלחים של החברה ברמת גן ובתל אביב וכן לפרויקט "קרן בסמטה" ברחוב החשמונאים 8 ברמת גן שבנייתו הולכת ונשלמת ואכלוסו צפוי באביב 2019, לפרויקטים ברחובות חד נס, הבילויים ואלימלך ברמת גן שנמצאים בשלבי תכנון ועוד פרויקטים נוספים ברחבי גוש דן המבוצעים על ידי חברת קרן נדל"ן בתחום ההתחדשות העירונית. החברה מנוהלת בידי שני שותפים: גידי רבינוביץ', ויואב מורן שניהם בעלי ניסיון של שנים רבות בעשייה בענף הנדל"ן. קרן נדל"ן מתמחה ביזום ובבנייה של פרויקטים במסגרת התחדשות עירונית, תמ"א 38/2, תוך שימת דגש על רמת מקצועית ורמת שירות גבוהים במיוחד לקהל לקוחותיה.

בשנים האחרונות יזמה וקידמה החברה כ- 20 פרויקטים חלקם הסתיימו וכבר מאוכלסים וחלקם נמצאים בשלבי תכנון מתקדם ובבנייה.

Exit mobile version