Site icon מקומון רמת גן

קרם לשיער מתולתל – טיפים שכל מתולתלת חייבת לדעת

זה לא באמת משנה אם שיערך מתולתל קצר, או ארוך. צפוף או פתוח, חשוב שתדעי ששימוש במוצרי קרם לשיער מתולתל יכול לשנות את חייך ולהפוך אותם לאיכותיים יותר. פחות התעסקות זמן בבוקר עם התלתלים, מבט במראה עם תחושה טובה ונעימה, וריחות נפלאים. מה עוד צריכה מתולתלת? מיד תדעי את כל הטיפים.

קרם לשיער מתולתל – כך תתחזקי את שיערך המתולתל בחינניות

תלתלים זה כיף, אנחנו יודעים שאת קוראת את המשפט הזה ומגלגלת עינייך למראה המשפט הזה. אך תלתלים ידועים כשיער ששופע שובבות, חינניות, קופצניות נפלאה ואופי שאין לכל אחת. למעשה, מתולתלות יכולות להעיד על כך שהן נהנות יותר.

יחד עם זאת, מדובר בשיער שמומלץ לתחזק אותו בקפידה, והוא עלול להפוך כל יום ל'באד "הייר דיי' ועל מנת שזה לא יקרה, יש לנו מספר טיפים עבורך שהולכים להפוך את חייך המתולתלים לאיכותיים יותר:

כאשר אנחנו משתמשים במרכך שיער אנחנו נוטים להחליק אותו ולהכביד עליו, יש לו יתרון של החזרת החיוניות והברק לשערה ולכן כדאי שלא לוותר עליו. לשיער מתולתל יש להניח את מרכך השיער מהאמצע לקראת הקצוות ולמרוח בעדינות בלי לסרק עם האצבעות. בנוסף, שקלו להחליף את המרכך מדי פעם במסכה מזינה לשיער, זה יעשה פלאים.

קרם לשיער מתולתל יהפוך את חייכם לקלים יותר, תרתי משמע. מדובר בסוג מוצרי שיער מאד פופולריים אך מומלץ לדעת כיצד להשתמש בו, לפני שמתמכרים לריח ורצים לקנות את כל הסדרה של המותג שאהבת. השיטה הכי טובה היא למרוח קרם בכמות לא גדולה על קצוות השיער, לחלק את שיערך למספר חלקים ולכווץ כל קבוצת שיער בנפרד עם הידיים. אחר כך תני לשיער ליפול בצורה טבעית, זה יאזן אותו, יקפיץ אותו, ויסדר את התלתלים.

הבעיה שלך בשיער הנפלא היא נפח? נסי להעביר מקל צ'ופסטיק מחצי אורך השיער לכיוון השורשים כאשר הוא מונח בצורה מאוזנת. חזרי על הפעולה הזאת מסביב לכל הראש, זה יגרום לתלתלים להתאוורר ולהיות קלים יותר.

חד משמעית אל תכרכי מגבת על שיערך לאחר החפיפה, הפעולה הזאת סופגת אולי את המים מהשיער, אך מוציאה מהתלתלים הנפלאים שלך את כל יופיים וקלילותם. על מנת לייבש את שיערך השתמשי במגבת ללא סיבים ובתנועת סחיטה עדינה של כיווץ התלתלים.

תלתלים מטבעם מתייבשים באופן מהיר בקצוות השיער. על מנת להחזיר לתלתלים שלך את הלחות הנפלאה שלהם ואת הברק הנעים והגמישות, רססי אותם במים פושרים ומרחי סרום, שמן או קרם לשיער מתולתל בכמות מאד קטנה.

תמונה: pexels

חברת CENT HAIR נוסדה בשנת 2002 והיא רשת החנויות הראשונה בישראל המשווקת באופן ישיר לצרכן מוצרי טיפוח מקצועיים לשיער בריא. בסנטהייר מייחסים חשיבות רבה להתאמה אישית ונכונה של המוצר לסוג השיער, למצב השיער ולאקלים. עובדי הרשת עוברים הכשרה מקצועית מקיפה על מנת שיוכלו לייעץ וללוות את הלקוחות באופן אישי ומקצועי ללא דופי תוך תוך סיוע ללקוחות להתאים באופן אישי את המוצרים המתאימים להם עם דאגה לבריאות השיער והלקוח.

 

Exit mobile version