Site icon מקומון רמת גן

קירוי בריכות – מה זה?

קירוי בריכות זה למעשה כיסוי של המתחם בו נמצאת הבריכה עם גג. קירוי זה חשוב גם לחורף בו אנחנו רוצים לשחות מבלי להירטב מהגשם וגם לקיץ בו אנחנו רוצים לשחות מבלי להישרף מהשמש. יש הרבה מאוד סוגים שונים של קירוי לבריכות מקירוי של מבנה ממש ועד בנייה של גג עם צליה או גג פרגולה מעל הבריכה. כאשר אנחנו רוצים לקרות את הבריכה שלנו אנחנו צריכים לברר איזה סוג קירוי הכי יתאים לנו מבחינת התקציב שעומד לרשותנו ומבחינת הצרכים הפרטיים שלנו.

אם אנחנו רוצים לשדרג את הנכס הפרטי בו אנחנו גרים כדאי לנו לבנות בו בריכה מקורה. בריכה מקורה היא בריכה שאפשר לשחות ולהשתמש בה לאורך כל ימות השנה. בבריכה זו ניתן להתקין גם אמצעי חימום וקירור כך שלאורך כל השנה גם בחורף וגם בקיץ יהיה לנו נעים בה. בחורף אנחנו יכולים גם לחמם את המים של הבריכה המקורה וכך לשדרג את חוויית השחייה בה כאשר בחוץ מאוד קר ויורד גשם. אם אנחנו רוצים שקרוי הבריכה שלנו יהיה מרשים אנחנו יכולים לבחור לבנות לה קירות וגג מזכוכית – כך נוכל להרגיש כאילו אנחנו חלק מהטבע בזמן שאנחנו שוחים או צוללים במים של הבריכה.

קירוי בריכות – למה זה חשוב?

קירוי בריכות זה דבר חשוב מאוד. כאשר אנחנו מקרים בריכה היא הופכת להיות מקום בטוח יותר ומגודר. אם אנחנו רוצים למשל להפוך את האזור בו הבריכה שלנו נמצאת לאזור שלילדים יהיה קשה יותר להגיע אליו לבד אז הבחירה לקרות את הבריכה עם גג וקירות היא הבחירה הטובה ביותר. חשוב מאוד לשים לב מאיזה חומרים אנחנו בוחרים לקרות את הבריכה – בחירה בעץ למשל יכולה להיות פחות טובה כי העץ יכול לתפוס לחות בגלל המים של הבריכה. מומלץ גם להשתמש בחומרים עמידים למים בקירוי הבריכה.

קירוי בריכות – איך זה יעזור לשמור על בטיחות הבריכה?

קירוי בריכות יכול לעזור לנו לשמור על בטיחות הבריכה שלנו כי הוא יגדיר את אזור הבריכה ויאפשר לנו לתחום אותה לאזור מסוים וכך גם לשמור על הפרטיות שלנו. כאשר אנחנו מקרים את הבריכה אנחנו יכולים לשמור טוב יותר על הפרטיות שלנו כי אנשים מבחוץ לבריכה או שכנים שלנו לא יוכלו לראות אותנו בתוך הבריכה. חשוב מאוד שנדע איך לקרות את הבריכה נכון ונדע איך לעשות זאת בהתאם לחוק ועם רישיון.

תמונה: Pixabay

בסופו של דבר כאשר אנחנו בונים בריכה אנחנו יכולים לשדרג אותה ולהפוך אותה לבטוחה ופרטית יותר על ידי קירוי שלה. כאשר אנחנו רוצים שתהיה לנו הבריכה המושלמת אנחנו לא צריכים להתפשר על הרמה שלה ואנחנו יכולים להפוך אותה שתהיה באמת מושלמת אם אנחנו נקרה אותה נתחום את האזור שלה.

Exit mobile version