Site icon מקומון רמת גן

קייטרינג קוקטייל למסיבה פרטית ויוקרתית

כאשר אנו מעוניינים להפיק אירוע פרטי, נוצץ ויוקרתי, עלינו להשקיע זמן ומחשבה, ולקבל החלטות חשובות כמו היכן לערוך את האירוע, איזה אוכל להציע, את מי להזמין, איזה ציוד טכני נדרש וכיוצא בזה. מאחר ולבטח גם אתם רוצים להפיק מסיבה שונה וייחודית, ולא עוד אירוע שגרתי וסטנדרטי, כדאי לכם להכיר את הטרנד החדש בעולם האירועים, מסיבות קוקטייל פארטי בהן מגישים אוכל טעים ואיכותי ומנות גורמה מוקפדות.

מסיבת קוקטייל מושקעת וייחודית

במסיבת קוקטייל יוקרתית האורחים מגיעים במיטב המחלצות שלהם ומסתובבים בחלל המקום בו מתקיים האירוע עם כוס יין או שמפניה ביד אחת, וטועמים מנות קטנות, מעוצבות ואיכותיות המוגשות על ידי צוות מלצרים. בשונה מאירועים קלאסיים רגילים בהם יושבים סביב שולחנות ומחכים למנות המוגשות על ידי מלצרים או לוקחים לבד ממזנוני הבופה העמוסים בכל טוב, במסיבת קוקטייל אין הגשה לשולחנות ואין מזנונים עמוסים באוכל.

את התפריט מתכננים מראש בעזרת שף מקצועי ומנוסה המתמחה באירועי קוקטייל אקסקלוסיביים. חשוב לציין כי חברת קייטרינג קוקטייל מציעה תפריט עשיר ומגוון וניתן להזמין מנות מיוחדות בסגנון פינגר פוד, לדוגמה פחזניות קטנטנות במילוי בשר איכותי או מוס סלמון טעים, מנות מוקפדות של סביצ'ה במבחר טעמים לבחירה המוגשות בכוסות צ'ייסר, כריכים מפרוסות באגט טרי עם גבינות איכותיות ומיוחדות כמו גבינה כחולה, קממבר, ברי, פטה ועוד.

מסיבה בלתי נשכחת לכם ולאורחים

מסיבת קוקטייל פרטית מתאימה לאירועים יחסית קטנים, אירועי קוקטייל מתקיימים לרוב בשעות אחה"צ והערב, בימי שישי בצהריים או בשעות הבוקר המאוחרות. לרוב האירוע מתקיים בשעות שלאחר ארוחה גדולה, לדוגמה בשעות הערב המאוחרות או בשעות אחה"צ. כמו כן, ניתן לתכנן מסיבת קוקטייל אקסקלוסיבית בשעות הלילה, חשוב להתאים את התפריט גם לאלכוהול שיוגש באירוע. שף של חברת קייטרינג קוקטייל יוכל לסייע לכם לבחור במנות המתאימות לשעת האירוע ולמאפייני המסיבה והאורחים, כמו כן הוא יוכל לספק את האלכוהול ואת צוות המלצרים.

התאמת תפריט לאירוע היוקרתי 

קייטרינג קוקטייל. צילום: באדיבות pixaby

מסיבת קוקטייל היא הטרנד החם ביותר בעולם האירועים כיום, אם גם אתם מעוניינים להפיק אירוע יוקרתי ובלתי נשכח, אירוע המציע שילוב מושלם בין יוקרה ופאר לבין הרבה שיק ואלגנטיות, אין כמו קוקטייל פארטי. במהלך המסיבה האורחים אינם יושבים אלא מסתובבים במקום ומנהלים שיחות, מבלים ויכולים כמובן גם לרקוד. לאורך כל האירוע מלצרים של חברת הקייטרינג מסתובבים עם מגשים ומציעים לאורחים מנות טאפאס באיכות גבוהה ובעיצוב מרהיב, כריכים קטנים מלחם איכותי עם מבחר תוספות, מנות פינגר פוד חלביות או בשריות, כאשר ניתן להחליט מראש האם האוכל שיוגש יהיה כשר או לא.

התאמת התפריט למסיבת קוקטייל היא מלאכת מחשבת המחייבת ניסיון רב וידע קולינרי מקיף. לכן, חשוב להזמין חברת קייטרינג מקצועית ומובילה המתמחה בנושא ומציעה תפריט עשיר ומגוון בהתאמה למאפייני האירוע וקהל היעד.

Exit mobile version