Site icon מקומון רמת גן

קידום אתרים מקצועי – המפתח שלכם לעולם השיווק

אם הנכם בעלי עסקים ולא משנה התחום, בין אם בתחום המזון, הקוסמטיקה או האופנה, רוב הסיכויים ששמעתם על המושג קידום אתרים מקצועי אבל לא בטוח שעד היום הבנתם לעומק במה מדובר.

קידום אתרים הוא למעשה צעד הנעשה לצורך חשיפה גבוהה יותר של האתר שלכם, של השירות ושל המוצר שאתם מוכרים תוך כדי שמביאים אותו למקומות גבוהים יותר במנוע החיפוש גוגל. כיום, כאשר גולשים מחפשים מוצרים או שירותים מסוימים בגוגל, לרוב הם מקליקים על האופציות הראשונות שעולות להם מול העיניים. את הקידום אפשר לעשות דרך ממומן, או קידום אורגני ומיד נסביר על שתי האופציות הללו שלהן חשיבות גבוהה לקידום האתר שלכם.

קידום אתרים מקצועי – מה האופציות העומדות בפניכם?

 כאשר מבצעים קידום אתרים מקצועי חשוב להבין שיש הבדל בין קידום אורגני לבין קידום אתרים ממומן.

מהו הקידום הממומן?

הקידום הממומן הוא למעשה פרסום בתשלום בתמורה לכך שהאתר שלכם יהיה בראש העמוד הראשון במנוע החיפוש גוגל. תוכלו לזהות קידומים ממומנים כאשר הם בראש העמוד, או בתחתיתו עם המילה 'מודעה', או sponsored.  התשלום עבור מודעות במימון הוא תשלום פר קליק. העלות של הקידום הממומן תלויה בתחום ובתחרות שיש על המודעות בתחום.

מהו קידום אורגני?

קידום זה הוא העשרת התוכן באתר במגוון דרכים על מנת להרים אותו למקום גבוה במנוע החיפוש גוגל. קידום אתרים מקצועי אינו שונה בעלויות שלו באופן משמעותי מקידום ממומן, אך ה הבדל קיים בכך שבקידום אורגני אין חיוב בתשלום על הקלקות. זהו קידום שלוקח זמן עד לקבלת התוצאות המדוברות, כמו גם מדובר בעבודה מאד מדוקדקת של עד 5 חודשים אפילו, כמובן שזה תלוי מילות המפתח, התחום ונפחי החיפוש.

צילום: unsplash

קידום אתרים מקצועי – מהם היתרונות והאתגרים בין ממומן לאורגני?

לקידום האורגני יתרונות רבים, ביניהם הבולטים הם העובדה שהוא חושף את האתר שלכם לגולשים רבים לכל שעות היום ללא הצורך בתשלום על הקלקה, היות ואין עליו את ההדגש על ממומן, הוא יחשב בעיני הגולשים ליותר 'טבעי', והתוצאות נשמרות לטווח ארוך יותר. האתגרים בקידום האורגני הם העובדה שלוקח לתוצאות זמן יותר רב להגיע, הוא תלוי באלגוריתם של גוגל, וצריך לתחזק את הקידום כל הזמן דרך תכנים ודרכים נוספות.

כשמדובר בקידום כמו קידום אתרים מקצועי ממומן, ישנם לא מעט יתרונות החל מקביעות בעמוד הראשון, תשלום רק לאחר קליק של הגולשים, הקטנת והגדלת התקציב בהתאם ליכולות, מיקום ביטויי חיפוש והפנייה אל דפים ממוקדים עם הנעה לפעולה מתוך האתר, או דפי נחיתה חיצוניים. יחד עם זאת, ישנם גם אתגרים שיש להתמודד איתם כמו חשיפה להקלקות סרק ממתחרים, מחירים לקליק יקרים ואף העובדה שאין \'שמירה\' של התוצאות לטווח הארוך, כמו בקידום האורגני. כך שכל עסק צריך לעשות בעצם את השיקולים שלו האם להפעיל קידום אתרים ממומן, או לא.

בחברת searcheo תקבלו את הליווי המקצועי לקידום אתרים בין אם ממומן ובין אם אורגני החל מהרגע הראשון, ועד לקבלת התוצאות, כולל תחזוקן. כל זאת, על מנת שתוכלו לקבל את המקסימום מהקמפיינים שאתם מבקשים ליצור.

Exit mobile version