Site icon מקומון רמת גן

קידום אורגני בגוגל: מה הם היתרונות?

אם הגעתם לפה אנו מאמינים ששמעתם לא פעם אחת על קידום אורגני בגוגל. שיטה זו נחשבת לאחת השיטות המסורתיות, הנכונות והפופולריות ביותר לשיווק העסק שלכם.

יחד עם זאת ששמעתם לא מעט המלצות על קידום אתרים אורגני אנו מאמינים שכניסה לתהליך צריכה להיות עם ידע והבנה מה הם היתרונות של שיטה זו ביחס לשיטות אחרות בשוק.

המומחים של SeoLinks החליטו לעשות לכם מעט סדר בבלאגן ולספר לכם על היתרונות של קידום אתרים אורגני בגוגל – אתם מוכנים?

קידום אתרים ממומן: הגולש יודע להבחין

 

אם אנחנו חוזרים 10 שנים אחורה אנו חוזרים לעולם בלי מודעות כל כך גבוהה בעולם הדיגיטל, היום בשנת 2021 כל גולש באינטרנט יודע להבחין מתי מדובר במודעה מקודמת אשר נמצאת בראש התוצאות כתוצאה מתשלום ומתי מדובר בתוצאה אותנטית.

למרות שקידום אתרים ממומן מדמה לכם "תוצאות" כאן ועכשיו, אתם מפסידים עשרות לקוחות פוטנציאליים אשר מטילים ספק במדד האמינות שלכם ביחס לשאר התוצאות האורגניות, יחד עם זאת בתחומים רבים העלות לקליק היא כל כך גבוהה כך שגם בהנחה וסגרתם לקוח הרווח הגולמי שלכם הוא מאוד קטן אם במוצרים מסויימים גם לא קיים.

קידום אתרים אורגני – תוצאות חזקות יותר לאורך זמן

 

הגולש הממוצע אוהב תוצאות אותנטיות, תוצאות אלו גורמות לו להרגיש בנוח יותר, הרבה יותר ביטחון ואמינות לגבי כל האתרים שנמצאים במקומות הראשונים.

אנו אוהבים לדמות שיטות שיווק כמו קידום אתרים ממומן כריצת ספרינט, אנחנו מגיעים מהר מאוד אל היעד, מקבלים סיפוק רגעי ושם זה נגמר. קידום אתרים אורגני מדמה לנו ריצת מרתון, תהליך איטי ומבוקר אשר בסופו התוצאות נשארות לאורך זמן.

ברגע שתתברגו במילות המפתח במקומות הראשוניים במנוע החיפוש אתם תזכו לקבל לידים ופניות בלתי נגמרות, הרבה יותר מאלו המשקיעים תקציב פרסום אסטרונומי על כל "קליק".

גוגל עוזר לכם לבנות מוניטין

גוגל באמצעות קידום אתרים אורגני עוזר לכם לבנות מוניטין טוב יותר אל מול הלקוחות שלכם, ברגע שאתם מופיעים ראשונים בתוצאות החיפוש אתם יוצרים רושם של "מותג" שיודע מה הוא עושה ופה על מנת לתת שירות.

תמונה: canva

נסו לחשוב כמה פעמים חיפשתם בעל מקצוע או חברה מסוימת, ככל שירדתם למטה יותר בתוצאות החיפוש הייתה לכם תחושה שאתם "מתפשרים", זו לא התחושה שאתם רוצים לתת ללקוחות שלכם שהם מחפשים אתכם או את אחד מהשירותים שלכם – זה הזמן לתת זריקת השקמה לגוגל.

 

קידום אתרים אורגני בצורה נכונה – SeoLinks

במהלך מאמר זה נגענו על קצה המזלג במה הם היתרונות של קידום אתרים אורגני, אנו יכולים להמשיך ולרשום עוד שעות אבל נראה לנו שאתם יותר אנשים של תכלס.

אנו מזמינים אתכם לשיחת היכרות בה נכיר אתכם ואת הנכס שלכם, נבנה את תכנית העבודה ונהפוך את האתר שלכם לאתר יציב וממיר המופיע במיקומים הראשונים בגוגל.

מוזמנים לחייג אלינו עוד היום!

 

 

Exit mobile version