Site icon מקומון רמת גן

קורס QA או קורס Fullstack? כל המידע כדי שתגיעו להחלטה נכונה

credit: pixabay

FullStack

כאשר חברה מסוימת מחפשת מפתח Full Stack היא בעצם מחפשת מפתח שמתמצא מספיק בטכנולוגיות ושפות פיתוח מבין סט הטכנולוגיות והשפות שאיתן החברה עובדת, וזאת על מנת שהמפתח יוכל לתרום לפיתוח בכל אחת מהשכבות, בצד השרת, הצד הלקוח, או בכל התקשורת ביניהם.

מפתח Full Stack  הוא מפתח שמכיר כמות גדולה של טכנולוגיות ושפות פיתוח ומסוגל לעשות פיתוח של תוכנת שרת-לקוח מסוג אחת לפחות, חשוב שהידע שלו יהיה ידע נרחב בתחום וידע. בשביל להיות מפתח Full Stack נצטרך להתמקצע ולהפוך למומחים בשפת פיתוח אחת לפחות, לשם כך תוכלו להיוועץ עם המומחים של מכללת יסודות אילת שיעזרו בשבילכם ויתאימו בשבילכם את הקורס המדויק ביותר בשבילכם על מנת שתהפכו למקצוענים בתחום שאותו אתם מעוניינים ללמוד ולעסוק בו, מכללת יסודות אילת פועלת מעל 40 שנה והיא מביאה עמה את מיטב המרצים בארץ.

קורס QA

קורס QA או בשמו העברי בדיקות התוכנה נחשב לאחד מן המקצועות הוותיקים ביותר בתחום ההייטק, מאז שהומצאו תוכנות המחשב השונות נדרש עבורן אנשים אשר יבדקו את אותן התוכנות, במקרים שמוזן מידע שגוי למערכת והן במקרים של שימוש סביר בהן. קורס QA מלמד כיצד לקרוא מסמכים, כיצד לבדוק כל תוכנה וביצוע הבדיקות בתוכנה. לבודקי התוכנה יש צורך במספר רב של מקומות תעסוקה הן בתעשייה הביטחונית הן בבתי תוכנה ובחברות לבניית אתרים. יש שני דרכים לביצוע בדיקות התוכנה, הראשונה ידנית והשנייה אוטומטית.

קורס NLP

קורס NLP הוא אחד הדברים העולים בתחום ההתפתחות האישית ובתחום הטיפול. NLP זה ראשי תיבות של עיצוב לשוני עצבי, בעצם הטכניקות שנלמדות בקורס NLP הן טכניקות שמטרתן להשפיע באופן מהיר על התת המודע תוך שימוש במיומנויות קיימות אך משופרות שעובדות בצורה חד משמעית.

כדוגמת זריזות לשון, ציר זמן, וכו', NLP הוא תחום פורץ בדרך הן בתחום הטיפולי שלו- הקלות של הNLP לפתור פוביות ופחדים היא מדהימה, והן בתחום ההתפתחות האישית- להרים את הביטחון בצורה נכונה, להבין מה מפריע לנו, לשנות את השאלות שאנחנו שואלים את עצמנו במיינד, ובעצם להפוך לגרסה יותר טובה של עצמנו.

מכללת יסודות היא מכללה בעלת ניסיון רב בארץ ואחת המוכרות בארץ, היא מתמחה בתחום הNLP והיא מביאה עמה את מיטב המרצים מתחום הNLP, ובנוסף היא מתגאה בשלל מרצים מהטובים בארץ בתחומי הלמידה של המכללה, המכללה מקפידה על יחס אישי ועוטף עבור כל תלמיד שלה ותעניק עבורו הכל על מנת שיצליח, לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון : 08-6317011.

 

 

 

Exit mobile version