Site icon מקומון רמת גן

קורס איפור מקצועי

איפור מקצועי זו אומנות לכל דבר. זוהי דרך לא רק לבטא עצמך, אלא גם להוציא אל האור את היופי והפוטנציאל אשר בפציינטים או הפציינטיות. אך מאחר ומדובר באומנות, ביכולת טכנית אך עם יצירתיות ונגיעה אישית, חשוב ללמוד קורס איפור מקצועי אצל מורים מומחים. מורים אשר יכולים להוציא מכן את המיטב, את היצירה, את היכולת ליצור משהו חדש, יפה, אסטטי דרך האיפור.

כיצד לבחור בית ספר לאיפור

ישנם לא מעט בתי ספר המציעים קורס איפור מקצועי, אם זאת חשוב לברר היטב במה אתם בוחרים. כך למשל, בית הספר לאיפור של מיקי בוגנים אינו מספק רק הכרה אל עולם האיפור המקצועי, אלא שם דגש של ממש על עבודה פרקטית, דגש על הכרה מקצועית גם מחוץ לישראל, אישורים רלוונטיים אחרים (למשל תמ"ת), ועוד.

במילים אחרות, הבחירה בקורס איפור מקצועי היא הצעד הראשון אל קריירה בתחום, וחשוב לוודא שישנו חיבור אישי שלך עם המורים והצוות המלמד, וכן גם את הקרקע המקצועית ותומכת מבחינות אדמיניסטרטיביות-בירוקרטיות.

התכנים הנלמדים בבתי ספר לאיפור

גם מבחינת התכנים בהם עוסק הקורס לאיפור מקצועי ישנה חשיבות מהותית, בעיקר לוודא כי הלמידה מקיפה ומספקת. כך למשל חשוב כי הלימודים יכללו בין השאר:

כלי איפור. צילום:pixabay

למעשה, לימודי איפור מקצועי אמורים לעסוק לא רק בפרקטיקה של האיפור, אלא גם בהתמודדות עם העסק ברמה הבסיסית לכל הפחות. לכל עסק יש את הקשיים שלו, אך לאיפור מקצועי יש את הקשיים הספציפיים לתחום זה. לכן חשוב לא פחות להבין לאן אתן נכנסות, מה המגבלות של התחום, רגולציה, וכן טכניקות שונות לקדם ולייצב את העסק.

פרויקט גמר

ברוב קורסי האיפור, לפחות אלו המקצועיים יותר, ישנו פרויקט גמר. במהלך פרויקט זה, כל משתתפת מציגה את יכולותיה אשר היא רכשה במהלך הקורס. למעשה, פרויקט הגמר הוא סוג של עבודה בפועל, של התנסות פרקטית כדי להוכיח הן למנחי הקורס והן לך עצמך שאת מסוגלת לעשות איפור מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. פרויקט הגמר מכין אותך לחיים מחוץ ללימודים, לקריירה המחכה לך. לכן החשיבות של פרויקט הגמר הינה קריטית, וזה משמש כסוג של חותמת איכות הן על הקורס עצמו והן על עבודתך ויכולתך.

כך גם ישנם בתי ספר לאיפור אשר עוזרים לתלמידיהם להשתלב בשוק העבודה בתצורת השמה. דוגמה לכך היא שוב בית הספר לאיפור מקצועי של מיקי בוגנים, אשר מציע לא רק סטאז' אלא גם השתלבות בשוק העבודה בענפים שונים בו.

Exit mobile version