Site icon מקומון רמת גן

צמידים לגבר

יום האהבה מתקרב? או יום ההולדת של גבר אהוב בחייכם? או שאולי אתם פשוט רוצים לפנק מישהו שאתם אוהבים במתנה יפה ומרגשת? צמידים הם בחירה מעולה עבור מתנה לגבר שאוהבים, ועם קצת מחקר תוכלו להבין אילו סוגים של צמידים קיימים, בכדי לבחור את הסוג שיתאים בול עבור הגבר שלכם. במאמר זה נספר לכם על סוגי הצמידים הקיימים ולמי הם יתאימו במיוחד.

אילו סוגי צמידים לגבר ניתן למצוא כיום?

איגדנו עבורכם כאן את סוגי הצמידים המובילים והפופולריים ביותר מתוך המגוון הקיים כיום:

צמידי כסף

צמידי כסף הם הבחירה הקלאסית והעל-זמנית ביותר. כאשר אנו חושבים על צמידים לגברים בדרך כלל נדמיין צמידי כסף, בין אם עבים וגסים יחסית או יותר עדינים, עם חריטה או הקדשה בחלק הפנימי שלהם וסטייל שישתלב טוב עם הטעם האישי של הגבר שלכם במידה והוא אוהב לבנות לוק אלגנטי ומתוקתק.

צמיד מתכת לגברים. צילום: freepik

צמידי עור

צמידי עור לגבר הם טוויסט מעניין ויפה על הצמיד הקלאסי, שנותן מראה יותר מחוספס למי שעונד אותו. תוכלו למצוא צמידי עור לגבר במגוון של צורות, עם אלמנטים שזורים בתוכם כמו פס כסף או זהב שתוכלו לחרוט עליו ראשי תיבות, או חלקים ואלגנטיים. צמיד עור מגיעים במגוון של צבעים, כך שתוכלו לשלב אותם עם הסטייל של הגבר שלכם בקלות.

צמידי חריטה

אם אתם מחפשים להעניק לגבר אהוב בחייכם מתנה, שתהיה גם מרגשת ואישית וגם שימושית עבורו – שקלו את האפשרות של צמידי חריטה לגברים. צמידי חריטה לגבר הם מתנה מיוחדת שתרגש כל אחד, וניתן לחרוט עליהם כל דבר שרק תרצו – משם החיבה שלכם אל מקבל המתנה, אל תאריך משמעותי עבור שניכם, או ראשי התיבות שלכם יחד.

צמידי עוד לגבר. צילום: freepik

צמידים קלועים

לגבר שאוהב את המראה הטבעי יותר ומתחבר אל הסגנון הקלוע, ניתן למצוא צמידים קלועים ממגוון של חומרים, צבעים ועם סוגרים שונים. ניתן לענוד צמידים קלועים על מפרק כף היד, אך גם על הקרסול, כאקססוריז מיוחד שמעניק ללוק אופי משלו.

לסיכום

צמידים לגבר הם רעיון נפלא למתנה שגם תהיה מרגשת ומיוחדת – בעיקר אם תחליטו לחרוט על הצמיד – וגם תהיה פרקטית ותשמש אותם כל יום.

Exit mobile version