Site icon מקומון רמת גן

צימרים בתל אביב – בחסות צימר R

מחפשים צימרים בתל אביב ללילה כאן תמצאו מידע מפורט עבור חופשה בתל אביב ואתרים מומלצים לחיפוש.

חופשת צימרים בתל אביב

אם החלטתם שאתם מעוניינים בחופשה איכותית, ואתם לא יודעים איך מצד אחד לנסוע לתל אביב, מצד שני לא להוציא הרבה כסף, ומצד שלישי גם לא לפגוש את כל עם ישראל בתור לארוחת הבוקר, צימרים בתל אביב זה בדיוק מה שאתם מחפשים. לא יודעים שהאפשרות קיימת? בואו נעשה לכם סדר. הישארו איתנו ותקבלו את כל המידע.

ביקתפוז וקלמנטינה, גליל המערבי , לימן. צילום: יחצ

רוצים למצוא צימרים מוצלחים בתל אביב? לחצו כאן: https://www.rrr.co.il/byhour/tel-aviv.asp

מהי חופשת צימרים בתל אביב?

חופשת צימרים בתל אביב היא אפשרות תיירות פנים שקיימת בערך 15 שנה, ומאפשרת לכל מי שרוצה לנסוע לחופשה בתל אביב, לעשות זאת בצורה צנועה, אינטימית ולא יקרה. האפשרות התעוררה בכל רחבה הארץ ב-20 או 15 השנים האחרונות, כשאנשים פרטיים החלו להשכיר מבנים בחצרם למטרת תיירות כדי להתפרנס. עם השנים זה התמסד, והיום אפשר לנסוע לתל אביב ולהרגיש כאילו אתם בכפר.

מדוע חופשת צימרים בתל אביב עדיפה על כל בית מלון?

חופשת צימרים בתל אביב מגיעה עם הרבה יתרונות, שפשוט אין לבתי מלון. ראשית, אין מה לדבר על המחיר. צימרים עולים רבע בממוצע מלילה בבית מלון, חסכון משמעותי כשמדובר בחופשה קצרה, אינטימית, זוגית, של אנשים ממעמד הביניים שגם ככה אין להם יותר מדי כסף. בנוסף, הספונטניות משמעותית גם היא. נכון שבתל אביב לא קל למצוא גם צימר פנוי, אבל זה בהרבה יותר פשוט מאשר בית מלון. בנוסף, האווירה שונה לגמרי. למרות ששניהם בתל אביב, בית מלון יהיה במרכז – דבר גרוע מאד בעבור זוגות דיסקרטיים שרוצים להיות לבד, בלי כל עם ישראל. בית מלון יבקש כמה לילות מראש, ואתם בכלל רוצים לילה אחד. בית מלון מלא באנשי שירות, דבר שלא מאפשר לכם להיות לבד לשנייה. בקיצור, אם אתם זוג שמעוניין בחופשה זולה, איכותית, ללילה אחד או שניים – צימרים בתל אביב הם המענה שלכם.

האם יש הבדל משמעותי בין צימרים בתל אביב, לבין הגולן, הגליל או הנגב?

ההבדלים קיימים, בהחלט. מכיוון שאין סטנדרט שמאחד את כל הצימרים, אז בכל מקרה כל צימר שתסעו אליו, ללא קשר לגאוגרפיה, יהיה שונה. אבל גם בין האזורים השונים יש הבדלים. ראשית, האוויר. בעוד צימרים בתל אביב מציעים לכם אווירה אורבנית, עם תאטרון, מסיבות, בירה ואוכל טוב, וגם חוף ים, בצפון תהיה לכם אווירה שקטה וירוקה, והדרום יעניק שקט, בידוד, ואווירה חמימה ומדברית. בנוסף, המחיר של תל אביב יקר יותר מאשר הדרום והצפון, למי שזה משנה לו. גם יהיה פחות קל למצוא מקום בתל אביב, לפחות לא מהרגע להרגע.

כמה עולים צימרים בתל אביב?

בממוצע, עולים צימרים ללילה כ-1000 שקלים. זה שווה את המחיר, כי אתם קרובים למרכז תל אביב, ומשלמים רבע ממה שהיה עולה שם מלון. אל תשכחו שבצימר בדרך כלל אין אוכל ושתייה, מה שכן יש במלון לרוב.

מה אנחנו יכולים לעשות בעבורכם?

האתר שלנו מציע לכם צימרים בתל אביב ברמה הגבוהה ביותר, באיכות הטובה ביותר, בדוקים ומסודרים. לא צריך להתרוצץ, כל התמונות, המידע, המחירים וגם המבצעים נמצאים באתר. שתהיה לכם חופשה נעימה בתל אביב!

Exit mobile version