Site icon מקומון רמת גן

צימרים בצפון- 7 המקומות המפנקים בארץ

בשעה טובה החלטתם שמגיע לכם לצאת לחופש, להתרחק מהשגרה המתישה והיומיומית, לנוח ולאגור כוחות חדשים. נופש בצפון יכול להכניס אתכם לאווירה אחרת. המרחק, השקט וההרים הירוקים יכולים לספק לנפש שלכם בדיוק את מה שאתם צריכים.

כדי שתצליחו להירגע כמו שצריך ולנוח באמת, ריכזנו בשבילכם המלצות על צימרים בצפון הארץ. מדובר במקומות מיוחדים ושונים וכל מה שאתם צריכים הוא רק לבחור צימר באחד המקומות הללו.

ספסופה

ספסופה, או בשמו השני – כפר חושן, הוא מושב יפהפייה שנמצא למרגלות הר מירון. בנופש בספסופה תוכלו להתעורר לבוקר מלא הוד של ההר הנשקף מעליכם, לנשום אוויר צלול ולהרגיש מנותקים מהעיר ומהרעש שלה. תוכלו למצוא בקרבת מקום מסלולים ונחלים אם יתחשק לכם לטייל.

דלתון

מושב דלתון גם הוא נמצא בגליל והוא לא רחוק מידי ממקומות קצת יותר מוכרים כמו כרמיאל ומעלות. במרחק לא גדול הן מהכנרת והן מהגליל העליון תוכלו למצוא מושב שקט ורגוע עם נוף מטריף לכיוון הכינרת.

עין יעקב

מושב עין יעקב הנמצא בגליל המערבי נמצא במיקום שקט ומרוחק מספר דקות נסיעה ממעלות. תוכלו לטייל בגן לאומי מבצר יחיעם הסמוך ולהתפעל מהיקבים השונים שנמצאים בקרבת מקום. מדובר במושב פחות גדול ומתוייר מהשניים הקודמים ולכן אם אתם מחפשים שקט הוא יכול לענות היטב על הציפיות שלכם.

צילום: CANVA

מעלה גמלא

אם אתם מחובבי רמת הגולן או שסתם מתחשק לכם לגוון, אתם יכולים ללכת לנופש במעלה גמלא הנמצא ממש בצפון הכנרת. תוכלו לטייל בנחלי הגולן, לצפות במפל גמלא הסמוך או פשוט ליהנות מהרוגע והאיכות שיש לרמת הגולן להציע. אם תרצו, תוכלו לקפוץ גם לכנרת ולהנות מהחלק הפחות מתוייר וצפוף שלה.

חזון

בחזון תוכלו להתרחק מעט מכל שאר המושבים הקטנים וליהנות מנוף כפרי שקט ורגוע. תוכלו לבקר בשפע המסעדות האיכותיות בכפרים שמסביב שמציעות מאכלים ערביים מסורתיים ומיוחדים, ולהכניס את עצמכם לאווירה מיוחדת. במרחק נסיעה לא גדול תוכלו למצוא נחלים ונקודות תצפית מדהימות.

שלומי

ממש על גבול לבנון, מרחק דקות בודדות מראש הנקרה ונחל כזיב- תופתעו לגלות מגוון צימרים וסוויטות ברמה גבוהה בשלומי. המיקום רחוק מאוד וזו הזדמנות מעולה להתנתק לחלוטין וללכת לביקור במקומות הסמוכים שפחות מגיעים אליהם, כמו חוף אכזיב וראש הנקרה.

גרנות הגליל

על שמורת נחל בצת, בין כבישים ריקים וצמחיה ירוקה ושופעת מסתתר המושב גרנות הגליל. במושב ישנם צימרים וסוויטות מפוארים ומפנקים והנוף של ההרים הגבוהים ולבנון מפעים ומעורר.

לסיכום, חופש צימרים בצפון זו ההזדמנות שלכם לנוח ולהירגע במקומות פחות מוכרים והומי אדם. כדאי לכם להפתיע את עצמכם ולגלות מקומות חדשים שעוד לא ראיתם ולפתוח את עצמכם לנופים חדשים ולסביבה אחרת. כך תוכלו להרגיש שאתם בחופשה אמיתית ומנותקים מכל מה שסובב אתכם ביומיום.

Exit mobile version