Site icon מקומון רמת גן

צילומי ניו בורן – אביזרים לבוק בלתי נשכח

אחד הטרנדים בעולם הצילום שהגיע אלינו מארצות הברית הוא צילום התינוק שרק נולד, או כפי שכולם מכירים צילומי ניו בורן. את הצילומים של הפעוט שזה עתה נולד מצלמים בדרך כלל בסטודיו מקצועי ומאובזר היטב. נדרש ידע מקצועי וניסיון רב כדי לצלם תינוקות, וחשוב לדעת כי יש להתאזר בסבלנות במהלך היום בסטודיו כיוון שבין צילום אמנותי אחד לאחר יש לטפל גם בתינוק, להאכיל אותו, להחליף לו חיתולים וכדומה.

מידע על סשן הצילום בסטודיו

מומלץ לתאם את יום הצילומים כאשר גילו של התינוק הוא 5 עד 14 ימים, בתקופה זו הפעוט עדיין מבלה את רוב זמנו בשינה מתוקה ועמוקה, הוא נם בתנוחה עוברית מקסימה, בדיוק כפי שהוא נמצא ברחם, וגופו עדיין גמיש.

משך הצילומים בסטודיו הוא 3 עד 4 שעות, במהלך היום מצלמים את התינוק לבד עם אביזרים ופרטי לבוש שונים, וכמובן מצלמים את הפעוט המתוק יחד עם הוריו. אם כל המשפחה מגיעה אפשר לצלם את כולם יחד. כאמור, במהלך הצילומים יש לטפל בתינוק ולהרגיעו בעת הצורך, כמו כן נדרש זמן לתכנון ולעיצוב הסט והתפאורה לפני כל סדרת צילומים, יש להעמיד סט שונה בכל פעם עם אביזרים מקוריים, לכן סשן הצילום יחסית ארוך.

אביזרים שכדאי להבין לסשן הצילום של התינוק

בסטודיו מקצועי לצילומי ניו בורן ומשפחה יש אביזרים רבים כמו כריות צבעוניות, משקפיים, כובעים, פאות ססגוניות ועוד. יחד עם זאת, מומלץ להביא גם אביזרים מהבית המתאימים לצילום התינוק, כדאי להתייעץ עם הצלמת בסטודיו כדי להגיע מוכנים עם מגוון אביזרים מדליקים ומקוריים. האביזרים נועדו לשדרג את הצילומים, להעניק נופך אישי יותר וכדי ליהנות מצילומים מרהיבים ומקוריים.

ישנם אביזרי חובה המתאימים במיוחד לסשן צילומי ניו בורן כגון: צעיפים בשלל גוונים וטקסטורות, שמיכות בד צבעוניות עדיף בגוונים נועזים, פרוות שונות, כובעים מעניינים, סרטים לשיער, כרית פוף בגוון חזק, בדים רכים ועוד.

מעבר לאביזרים השונים שנועדו להעצים את התמונות ההורים חייבים להגיע עם התינוק בזמן עם תיק הכולל חיתולים ובגדים להחלפה עבור הפעוט, חיתולי בד, מוצץ, מגבונים, שמיכה לכיסוי הפעוט אם המזגן חזק מדי בסטודיו, צעצועים צבעוניים שיכולים לשמש גם כאביזרים בתמונות וכל ציוד אחר שההורים זקוקים לו כדי לטפל היטב בתינוק.

כאמור, יש אביזרים לבוק בלתי נשכח גם בסטודיו, אך אין לשכוח להביא מהבית אביזרים נוספים, כך תיהנו מבוק מנצח ומצילומים מקוריים וייחודיים. אפשר וכדאי לשאוב רעיונות מתמונות בגלריה של הסטודיו בו מתכננים לצלם את הפעוט.

צילומי ניו בורן בסטודיו של צלמת עם כנפיים

כדאי גם לכם לתאם צילומי ילדים, משפחה וניו בורן בסטודיו של הצלמת המוכשרת לימור אהרון, הסטודיו נקרא "צלמת עם כנפיים". לימור אהרון החלה את דרכה בעולם הצילום בגיל מוקדם, היא מתמחה בין השאר בצילומי פורטרט בזווית אמנותית ומקורית, היא בוגרת תואר הנדסאי צילום ומדיה דיגיטלית וברשותה סטודיו מאובזר ומתקדם.

 

Exit mobile version