Site icon מקומון רמת גן

צילומי גיל שנה – להנציח את הרגע

צילומי גיל שנה
קרדיט תמונה:pexels

הרבה השתנה בשנה. אבל הדבר הכי חשוב שהשתנה הוא שאתה עכשיו אחד!

זהו יום ההולדת הראשון שלך, וגדלת כל כך ב-12 החודשים האחרונים. למדת ללכת, לדבר, לאכול מזון מוצק ואפילו לומר כמה מילים. רכשת כל כך הרבה חברים חדשים והיו לך כל כך הרבה הרפתקאות חדשות. הצלחת גם לחוות תרבויות שונות באמצעות טיול עם המשפחה שלך.

אנו מקווים שאלבום התמונות לוכד את כל הרגעים המיוחדים שלך מהשנה האחרונה ויעזור לך לזכור אותם לשנים הבאות עם צילומי גיל שנה מקצועיים ואיכותיים.

צילומי יום הולדת גיל שנה

כולנו רוצים לתפוס את הרגעים של הילדים שלנו שגדלו. אבל לעתים קרובות אנחנו לא מסוגלים לעשות את זה כי אין לנו את הזמן או הכישורים. לכן אנחנו צריכים צלם מקצועי שיעזור לנו בכך.

5 הסיבות המובילות לשכור צלם מקצועי עבור ילדיכם:

  1. לשמר את הזיכרונות שלהם.

  2. לספק עותקים דיגיטליים של התמונות שבהם אתה יכול להשתמש עבור כל דבר, החל מאלבונים ועד לפוסטים במדיה חברתית.

  3. לספק אפשרויות אלבומים ומוצרים מקצועיים כגון קנבס או אלבומים שמחזיקים מעמד זמן רב יותר מתמונות נייר.

  4. מתנת התמונות המקצועיות לאירוע מיוחד תימשך לנצח.

  5. תוכל לחלוק את הרגעים הטובים ביותר של ילדך עם מספר בלתי מוגבל של קרובי משפחה וחברים שלא זכו לפגוש את התוספת החדשה שלהם

הדבר הטוב ביותר בהזמנת צלם מקצועי הוא שהם ידאגו להכל, החל מבחירת המיקום המושלם, דרך צילום התמונות עוצרות הנשימה של תינוקכם ועריכתן בדיוק בצורה הנכונה. הם יכולים גם ליצור מזכרות יפות עבורך ועבור משפחתך, כגון ספרי תמונות או אלבומים דיגיטליים. צלמים גם ילמדו אותך על החשיבות של צילום תמונות מקצועיות ויספקו לך טיפים כיצד להפיק את המרב מהמפגש שלך.

אבל מה אם זה הילד הראשון שלך? או מה אם אתה מצפה ואינך יודע כמה זמן יהיה לך? אולי אתה חושב שהעסקת צלם מקצועי היא לא אופציה עבורך כי זה יכול להיות יקר מדי? אני נשאלת לא פעם על ידי אמהות טריות כמה זמן יכולות להיות תמונות הלידה. אני תמיד אומר להם שפגישה לא חייבת להימשך שעה, היא יכולה להיות בין רבע שעה לשלוש שעות. משך הזמן תלוי בך וברמת הנוחות שלך. זכור, צילום הוא ללכוד את הרגעים המיוחדים שלך!

איך להתכונן לצילומי גיל שנה

יש מספר דברים שאתה יכול לעשות כדי להתכונן לצילום של גיל שנה. ראשית, עליכם לדעת שילדים בני שנה יכולים להיות מאוד פעילים ולעיתים קרובות לא יישארו באותו מקום יותר מכמה שניות. תצטרך להיות מסוגל לעמוד בקצב שלהם ולהשיג כמה תמונות טובות בזמן שהם עדיין במצב רוח. כדאי גם לוודא שיש לך הרבה גיבוי למקרה שהנושא יהפוך לא שקט ויזדקק להפסקה. תרצו לשמור מים וחטיפים בהישג יד, כמו גם שמיכה או כרית.

חלק מההורים מוצאים את זה שימושי להלביש את ילדיהם בצבעים עזים או בתלבושות שהם בדרך כלל לא לובשים כך שהם בולטים מהרקע. גם ילדים בני שנה הם מאוד סקרנים, אז עדיף אם יש לכם צעצועים או דברים אחרים בסביבה שהם יכולים לשחק איתם בזמן שאתם מצלמים אותם.

צילומי גיל שנה -קייק סמאש

כאשר מדברים על צילומי תינוקות חשוב להזכיר גם את קייק סמאש, סוג של צילום צילומים לתינוקות ופעוטות כדי לחגוג את יום הולדתם הראשון. התמונות הללו פופולריות מכיוון שהן לוכדות את השמחה הצרופה של הילד ברגע הטעימה מהעוגה בפעם הראשונה. למרות שזו חוויה נהדרת להורים ולילדים כאחד, חלק מההורים עשויים להיות מהססים לקחת חלק בצילומים מסוג זה מכיוון שהם מודאגים מבלאגן או אי נוחות.

עם זאת, ישנם יתרונות רבים לקיום צילום קייק סמאש שהופכים אותו לשקול.

הזמן הטוב ביותר לעשות ריסוק עוגה הוא אחרי ארוחת הצהריים כאשר לתינוק היה מספיק זמן לעכל מזון. בדרך זו, תוכלו להימנע מכל כאבי בטן שעלולים לנבוע מאכילת יותר מדי סוכר מהר מדי. כדאי גם לוודא שילדכם לובש בגדים שהם יכולים

אביזרים לצילומי גיל שנה

ילד בן שנה הוא הגיל המושלם לסשן צילום. הם כל כך סקרנים לגבי העולם והם אוהבים לחקור. כמה אביזרים שעשויים להיות מועילים עבור צילום של גיל שנה הם: שמיכה רכה, להתכסות בה או לשכב עליה צעצוע אהוב, לשחק איתו בהפסקות ובין צילומים לבוש אהוב, ללבוש במהלך הצילומים וכמזכרת לאחר מכן. דובון גדול או פרווה נוחה אחרת צמח גומי להניח על הקרקע ולזחול עליו. בהפסקות בין תמונות. אם התינוק משחק בצעצוע, ניתן לשלב אותם עם אביזרים כמו כדור, אלבום תמונות ותמונות של סבא וסבתא.

Exit mobile version