Site icon מקומון רמת גן

צילום אמנותי לאירועים – מה עוד ניתן לחדש לנו?

בשנים האחרונות, צילום בוקים לפני אירועים הפך לתופעה מוכרת ונרחבת. רבים רוצים להפיק בוק לכבוד כמעט כל אירוע משפחתי, חגיגת יום הולדת וכמובן בת מצווה ובר מצווה. תופעה זו הולכת ומתפתחת עוד יותר במהלך החודשים האחרונים, מאז פרוץ מגפת הקורונה, אשר חייבה את כולנו לצמצם את האירועים המיוחדים שלנו, ולעיתים אף לבטל אותם בכלל.

לכן, במקום אירוע רב משתתפים, אנשים רבים מצאו פתרון בהשקעה בצילומים אמנותיים, הנותנים תחושה של התרגשות וטעימה מהאירוע.

עם התפתחות התופעה, המקוריות והיצירתיות הפכו לאתגר הגדול ביותר במהלך הצילומים, והרף בנושאים אלו רק עולה ועולה. אנשים רבים נלחצים מהרמה הגבוהה של המקוריות המצופה בצילומים, ולעיתים חשים שאין להם שום דבר לחדש. אז איך עושים בוק מקורי עם נופך אישי? ריכזנו עבורכם מספר טיפים.

הכנה לפני הצילומים ובחירת נושא

לפני הצילומים עצמם, חשוב להקדיש זמן לבחירת צלם מוצלח, אשר התרשמתם מעבודותיו והתחברתם לסגנון הצילום שלו .
לאחר מכן, כדאי לשבת ולהחליט מה יהיה הכיוון האמנותי שלכם.

את שלב ההחלטה מומלץ לעשות ב-2 שלבים, בשלב הראשון לשבת עם כל המצולמים, ולהעלות רעיונות לסגנון הבוק הרצוי, ללוקיישן הצילומים וכדומה.

ניתן אפילו לבחור נושא על מנת למקד את הרעיונות שיועלו, ולהגיע לתוצאה ייחודית. החלטה על קונספט תתרום רבות למקוריות בצילומים, שכן ההליכה בכיוון אחד מסייעת להניב רעיונות מיוחדים במקום להתפזר בין כל האפשרויות. ניתן לבחור קונספט שהוא ממש כמו סיפור, ובכך לתת משמעות לסט התמונות ולסדר שבאלבום.

מומלץ לשים דגש על שלב זה בעיקר כאשר מדובר בהכנת בוק בת מצווה או בר מצווה, אשר בהם הילד הוא המוקד והמרכז, וחשוב לשמוע את דעותיו ורצונותיו.

בשלב השני, יש לשבת ביחד עם הצלם, להביא את הרעיונות שלכם, ולהיות פתוחים לשמוע אף רעיונות חדשים מהצלם. כך ניתן יהיה להגיע לתוצאות המתאימות לכם ביותר, כאשר נשלב את המקוריות והניסיון של הצלם עם הרצונות האישיים שלכם, אשר ייתנו לצילומים מרקם ייחודי.

להנציח את הרגע. צילום: פיקסלס
בחירת לוקיישן

לוקיישן הצילומים הינו אחד הפנים החשובים ביותר במהלך יום הצילומים, שכן הרקע, במיוחד בצילומים של אדם אחד, מאוד נוכח בתמונה ומעניק לה עומק ואופי.

לכן, בחירת הלוקיישן היא אחת הדרכים הטובות להביע את היצירתיות שלכם, מה גם שמספר האפשרויות באמת בלתי מוגבל, וגם אם בוחרים בסגנון מוכר כצילומי טבע בשדה, ניתן למצוא פינה מיוחדת או סוג מסוים אשר יבדיל אתכם מכל שאר הצילומים בז'אנר הזה.

וכמובן, ניתן לבחור בלוקיישנים ייחודיים בפני עצמם, כגון בית עתיק, אשר ישווה לצילומים מראה וינטג'י ומסתורי, או רחוב עם גרפיטי מיוחד על הקירות, לצילומים בעלי אופי אורבני וצעיר, או אפילו צילומים בלונה פארק, לאווירה משעשעת ושמחה.

בחירת הבגדים

לאחר בחירת הלוקיישן, חשוב לשים לב שהבגדים הנבחרים לצילומים תואמים לאווירה המורגשת ברקע הצילומים. כדאי לבחור מספר לוקים, אשר מתכתבים ביניהם בצבעים או בסגנון ליצירת מראה שלם והרמוני אך מגוון ומעניין.

ניתן ללכת על פי הקונספט שנבחר ולהשתגע עם תלבושות מיוחדות כמו כנפי פיות, טוטאל-לוק מקושקש עם המון פריטים וצבעים, שמלות קצפת גדולות וחגיגיות וכדומה.

Exit mobile version