Site icon מקומון רמת גן

צייר לי רובוט

 בית הספר "מכל"ל" ברמת-גן חונך חדר רובוטיקה מיוחד, במסגרתו יתנסו תלמידי שכבות ג'-ח' בהפעלת רובוטים המסוגלים, בין היתר, לשחק כדורגל וכדורסל, להפעיל כלי עבודה ולהתחרות במשחקים שונים. 

בבית הספר היסודי מכל"ל ברמת-גן נחנך בימים אלה חדר מחשבים ורובוטיקה  מיוחד במינו. בחדר מותקן ציוד משוכלל ומתוחכם, הראשון מסוגו בעיר, שיאפשר לתלמידים לעבוד וללמוד בסביבה רובוטית מתקדמת.

במסגרת הפרויקט יגיעו תלמידים מכיתות ג' עד ח' לפעילות מודרכת שתועבר על ידי מורה מוסמך. הרובוטים שיוצבו בחדר נחלקים לרובוטים של משחק כמו כדורסל וכדורגל , רובוטים המפעילים כלי עבודה, רובוטים המסתובבים בצורת צנטריפוגה ועוד. הילדים יתנסו בהפעלת הרובוטים, יתחרו בעזרתם במשחקים שונים ואף יפתחו יחד מודלים של רובוטים מתקדמים. הרובוטים מגיעים ברמות תכנות שונות כך שילדים בגילאים שונים יכולים להפעילם ללא כל קושי.

הפרויקט הוא תולדה של שיתוף פעולה בין כמה גורמים: נשיא קרן היסוד של קולומביה, ויקטור חמרי ורעייתו הנריאטה, חברת "קומפדיה" (חברה לפיתוח לומדות מרמת-גן) ועיריית רמת-גן שציידה את החדר במדפסת תלת-מימד.

ראש עיריית רמת-גן, ישראל זינגר, חנך את חדר המחשבים והרובטיקה יחד עם חמרי ועם מנכ"ל משותף של "קומפדיה", אילן גולדברג. זינגר בירך על המיזם ואמר: "השקעה בחינוך ילדי העיר היא נדבך חשוב שיכול להביא את כולנו לעתיד טוב יותר". כל השלושה הביעו תקווה כי חנוכת חדר הרובוטיקה תצעיד את החינוך בישראל בכלל וברמת-גן בפרט לעבר העתיד.

צילום: ענת סודאי-אלאלוף, באדיבות העירייה

 

Exit mobile version