Site icon מקומון רמת גן

פרסום וקידום העסק שלך

נצלו את כוחו את האינטרנט

האינטרנט מגלם בתוכו מגוון רחב של דרכים לפרסום וקידום של העסק. אפילו אם לא יורדים לרזולוציה הכי מלאה, אפשר להציג בכמה שורות כמה אפשרויות פרסום באינטרנט שיובילו לשיפור מתמשך בתוצאות עסקיות. על מנת לנצל את כוחו של האינטרנט אפשר למשל לשלב בין קידום אורגני לבין קידום ממומן. השקת קמפיינים פרסומיים בפלטפורמות שונות כגון פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, יו טיוב, תאפשר לכם להשיג את הקשב או לעורר את הסקרנות של קהל היעד שלכם. טכניקות של SEO (אופטימיזציה של מנועי חיפוש) בעזרת מקדמי אתרים מנוסים, תסייע להביא לידים ופניות רבות, בכל חודש. ועוד לא דיברנו על הכוח הפרסומי של אתר תדמית מושקע, שימוש בניוזלטר ואמיילים עם מסר שיווקי חד.

כך תהפכו את הפרסום לעוד יותר טוב

מומחים לפרסום בכלל ולפרסום דיגיטלי בפרט מסבירים כי ישנה דרך שכל עסק יכול לנצל, על מנת להפוך את הפרסום לעוד יותר אפקטיבי. אפיינו את קהל היעד שלכם. ניתן לשלב באתר או בפלטפורמות חברתיות סקרי שביעות רצון, שאלון לגבי צרכים ומה הציפיות של הלקוחות. בדקו מהם הלקוחות שלכם אוהבים ומה הם מחפשים. פילוח לקוחות וזיהוי צרכים יאפשרו לכם לפרסם ולהשיק קמפיינים שפונים ללקוחות מוגדרים מראש, עם מסרים מותאמים אישית. במציאות הדיגיטלית ניתן לכרות נתונים דמוגרפיים ברמת דיוק שלא הייתה כדוגמתה. מי שלא משתמש בכלי הזה, מפספס שיפור בביצועים. מי שכן מיישם, פשוט מוכר יותר.

מועדון לקוחות ככלי שיווקי חזק

אם בעסק שלך לא קיים מועדון לקוחות או שהוא עדיין מדשדש, זה הזמן לתת לו זריקת מרץ. תגמלו לקוחות שמצטרפים למועדון, על ידי מבצעים והטבות. ברגע שהמועדון גדל, אתם יכולים להפנות הצעות שיווקיות אישיות, על פי חוק. בישראל עבר חוק הספאם, אולם לקוחות שאישרו שליחה של מסרים שיווקיים – אפשר לשלוח להם אימיילים והודעות שיווקית. בעזרת מחוללי פרסום או בשיתוף קופירייטר טוב, תוכלו לשפר נאמנות לקוחות, למכור יותר לכל לקוח ולהשיג אחוזי היענות גבוהים לפרסומים ממוקדים. במידה ויש לכם אתר, כדאי להתחיל להשתמש גם בפופאפים, עם הצעות שיווקית אונליין.

שיווק ופרסום גרילה וסרטונים

רוצים לייצר באז ברשת? על ידי שיטות שיווק שנקראות "פרסום גרילה", אפשר לעורר עניין מוגבר במותג שלכם. מדובר בקמפיינים מיוחדים, נועזים, הומוריסטיים או פשוט שונים. לא צריך להשקיע בהם המון תקציב, כי האפקט נשען על מקוריות. שלבו שיווק מסוג זה עם פרסום בעזרת סרטונים קצרים. עשו שימוש בצילום של המוצרים שלכם ושילובם בפוסטים בדף העסקי. הקפידו על פרסום חוות דעת של לקוחות אמיתיים בפייסבוק, וכך תגדילו עוד יותר את נתח השוק שלכם.

Exit mobile version