Site icon מקומון רמת גן

פרסום בפייסבוק הפך לכלי חובה לכל מותג

כמה זמן ביום אתם גולשים בפייסבוק? אתם בטח לא מודעים לכך וכשתשמעו כמה זמן אתם נמצאים ברשת אתם בטח תכחישו את זה, אבל הישראלי הממוצע גולש ברשת החברתית לא פחות מ-3 שעות ביממה. כן, כל הכניסות ה"קצרות" שלכם לרשת הולכות ומצטברות לכדי זמן רב ביום מה שהופך את פייסבוק לרשת החברתית הפופולארית בישראל וכמובן גם בעולם. אם אתם בעלי עסק או מותג כלשהוא, תסתכלו על הנתונים האלו מזווית אחרת – כמה אנשים עשויים להיחשף למותג או לעסק שלכם אם תהיה לכם נוכחות בפייסבוק? המון אנשים. זו בדיוק הסיבה שאתם לא יכולים לוותר על אופציית הפרסום הזו.

פייסבוק – אי אפשר בלעדיה

הרשת החברתית פייסבוק תופסת אם כן נתח נכבד משעות היום של רבים וככזו היא מחייבת את בעלי העסקים להיות גם אצלה. פייסבוק הפכה כבר מזמן לכלי שיווקי ראשון במעלה, כזה שאי אפשר לוותר עליו בשביל ליצור נוכחות ברשת. אפשר לפרסם בה פוסטים שיוצרים עניין ומערבים את הלקוחות הפוטנציאליים, אפשר ליצור בה מודעות פרסומיות, תמונות מעניינות שנוגעות לעסק או למה שקרוב אליו, גיפים, סרטוני וידאו ומה לא… פייסבוק עבור עסקים היא היום "אם אתה לא שם – אתה לא קיים" ואכן, אי אפשר לדבר על פרסום ומיתוג בפייסבוק בלי להזכיר את הרשת.

צילום: Pixabay

פרסום ממוקד בפייסבוק

פייסבוק מאפשרת לא רק לפרסם אצלה ולחזק את המותג שלכם כמו גם לשווק את העסק בצורה איכותית אלא גם למקד את הפרסום ולטרגט אותו לאנשים ספציפיים. פייסבוק אוגרת כל הזמן מידע על כולנו ויודעת עלינו הרבה יותר ממה שאנחנו חושבים שהיא יודעת, ועבור מפרסמים היא יכולה להיות מכרה זהב. ניתן למקד את הפרסום לפי אזור גיאוגרפי מסויים, אפשר למקד לפי גילאים, לפי מין, לפי מצב סוציואקונומי משוער, לפי תחומי עניין, מצב משפחתי ועוד פרמטרים רבים אחרים. כך לדוגמא אם יש לכם חנות שמוכרת מוצרי קפה בתל אביב, תוכלו לפרסם רק למבוגרים בטווח גילאים שתבחרו שגרים בתל אביב, כאלו שהביעו עניין בכל מה שקשור בעולם הקפה, ולעשות שימוש בסינונים אחרים בהתאם למה שאתם צריכים.

לפרסם לבד או בעזרת מומחה בתחום?

פרסום בפייסבוק הוא כלי מדהים שיכול לקדם כל מותג, אבל בתנאי שעושים את זה נכון. פייסבוק מוסיפה עוד ועוד אפשרויות ועוד ועוד כלים כל הזמן, בשביל לסייע למפרסמים להיות יותר אטרקטיביים בפרסום שלהם. פרסום בפייסבוק יכול להיות חינמי ויכול להיות בתשלום, והוא יכול להיות הצלחה גדולה או בזבוז של כסף. בשביל שהקמפיין יהיה איכותי ומצליח כדאי אולי לשקול סיוע של איש מקצוע מהתחום, מי שיש לו כבר ניסיון ויוכל למקסם את הקמפיין. מי שעושה שימוש נכון בפלטפורמה הזו רואה תוצאות מדהימות בשיווק העסק שלו.

Exit mobile version