מקומון רמת גן
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
כתבות אחרונות במקומונט רמת גן:
  • 29 מאי, 2025 קיש טבעוני חגיגי עם ירקות – הפשטידה שלא נמאסת
  • 29 מאי, 2025 84 שנים אחרי: 1 מכל 8 ניצולי הפרהוד בעיראק – מתגורר ברמת גן
  • 26 מאי, 2025 בי"ס "אושא–יחד" ר"ג זכה בפרס החינוך הארצי לשנת 2025
  • 25 מאי, 2025 מפוקח מין אותר סמוך למוסד חינוכי במרכז הארץ – ונעצר
  • 22 מאי, 2025 הוועדה המחוזית אישרה מגדל בן 50 קומות ברחוב היצירה
  • 22 מאי, 2025 "שימור לצד בינוי חדש": זה המהפך המתוכנן לרחובות הראשיים ברמת גן
  • 20 מאי, 2025 מאכלים לחג שבועות בלי גבינה – 100% טבעוני
  • 18 מאי, 2025 לזכרו של עידן קינן ז"ל: בית הכנסת שבו גדל בר"ג יעבור שיפוץ מקיף
  • 15 מאי, 2025 חברת האוטובוסים "דן" מבטיחה שיפור בשירות לבני הגיל השלישי ברמת גן
  • 26 אפריל, 2025 נערה בת 12 התמוטטה בביתה בר"ג – פונתה לבית החולים לאחר החייאה
מקומון רמת גן
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
ראשי » צרכנות » פרסום בפייסבוק הפך לכלי חובה לכל מותג

פרסום בפייסבוק הפך לכלי חובה לכל מותג

אביעד ברטוב 27 יוני, 2019

כמה זמן ביום אתם גולשים בפייסבוק? אתם בטח לא מודעים לכך וכשתשמעו כמה זמן אתם נמצאים ברשת אתם בטח תכחישו את זה, אבל הישראלי הממוצע גולש ברשת החברתית לא פחות מ-3 שעות ביממה. כן, כל הכניסות ה"קצרות" שלכם לרשת הולכות ומצטברות לכדי זמן רב ביום מה שהופך את פייסבוק לרשת החברתית הפופולארית בישראל וכמובן גם בעולם. אם אתם בעלי עסק או מותג כלשהוא, תסתכלו על הנתונים האלו מזווית אחרת – כמה אנשים עשויים להיחשף למותג או לעסק שלכם אם תהיה לכם נוכחות בפייסבוק? המון אנשים. זו בדיוק הסיבה שאתם לא יכולים לוותר על אופציית הפרסום הזו.

פייסבוק – אי אפשר בלעדיה

הרשת החברתית פייסבוק תופסת אם כן נתח נכבד משעות היום של רבים וככזו היא מחייבת את בעלי העסקים להיות גם אצלה. פייסבוק הפכה כבר מזמן לכלי שיווקי ראשון במעלה, כזה שאי אפשר לוותר עליו בשביל ליצור נוכחות ברשת. אפשר לפרסם בה פוסטים שיוצרים עניין ומערבים את הלקוחות הפוטנציאליים, אפשר ליצור בה מודעות פרסומיות, תמונות מעניינות שנוגעות לעסק או למה שקרוב אליו, גיפים, סרטוני וידאו ומה לא… פייסבוק עבור עסקים היא היום "אם אתה לא שם – אתה לא קיים" ואכן, אי אפשר לדבר על פרסום ומיתוג בפייסבוק בלי להזכיר את הרשת.

צילום: Pixabay

פרסום ממוקד בפייסבוק

>> להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט רמת גן וקבלת כל העדכונים ראשונים בווטסאפ, לחץ/י כאן <<

פייסבוק מאפשרת לא רק לפרסם אצלה ולחזק את המותג שלכם כמו גם לשווק את העסק בצורה איכותית אלא גם למקד את הפרסום ולטרגט אותו לאנשים ספציפיים. פייסבוק אוגרת כל הזמן מידע על כולנו ויודעת עלינו הרבה יותר ממה שאנחנו חושבים שהיא יודעת, ועבור מפרסמים היא יכולה להיות מכרה זהב. ניתן למקד את הפרסום לפי אזור גיאוגרפי מסויים, אפשר למקד לפי גילאים, לפי מין, לפי מצב סוציואקונומי משוער, לפי תחומי עניין, מצב משפחתי ועוד פרמטרים רבים אחרים. כך לדוגמא אם יש לכם חנות שמוכרת מוצרי קפה בתל אביב, תוכלו לפרסם רק למבוגרים בטווח גילאים שתבחרו שגרים בתל אביב, כאלו שהביעו עניין בכל מה שקשור בעולם הקפה, ולעשות שימוש בסינונים אחרים בהתאם למה שאתם צריכים.

לפרסם לבד או בעזרת מומחה בתחום?

פרסום בפייסבוק הוא כלי מדהים שיכול לקדם כל מותג, אבל בתנאי שעושים את זה נכון. פייסבוק מוסיפה עוד ועוד אפשרויות ועוד ועוד כלים כל הזמן, בשביל לסייע למפרסמים להיות יותר אטרקטיביים בפרסום שלהם. פרסום בפייסבוק יכול להיות חינמי ויכול להיות בתשלום, והוא יכול להיות הצלחה גדולה או בזבוז של כסף. בשביל שהקמפיין יהיה איכותי ומצליח כדאי אולי לשקול סיוע של איש מקצוע מהתחום, מי שיש לו כבר ניסיון ויוכל למקסם את הקמפיין. מי שעושה שימוש נכון בפלטפורמה הזו רואה תוצאות מדהימות בשיווק העסק שלו.

אהבתם את הכתבה? לכתבות נוספות באתר מקומונט רמת גן לחצו כאן
« פוסט קודם
פוסט הבא »
‎מקומונט רמת גן rmgcity‎
פרשת השבוע: פרשת בהעלתך
כניסה:
יציאה:
תל אביב
19:30
20:31
ירושלים
19:05
20:28
חיפה
19:19
20:32
באר שבע
19:27
20:28
האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות

אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!

תגיות
אביהוא בן משה אופניים אור ירוק ארנונה בורסת היהלומים בחירות מקומיות ביטוח בית ספר בריאות גבעתיים הבורסה ברמת גן הספארי הפארק הלאומי התחדשות עירונית זינגר חיה מנע חיות מחמד חינוך ילדים ישראל זינגר כרמל שאמה כרמל שאמה הכהן לימודים ליעד אילני מד''א משטרה משטרת ישראל משרד החינוך מתחם הבורסה נדל''ן נופש ספורט עורך דין עיריית רמת גן עסקים פינוי בינוי קהילה קורונה רועי ברזילי רכב רמת גן תאונות דרכים תאונת דרכים תלמידים תמ"א 38
האתרים שלנו: תרבוש-פורטל תרבות ונופש למגזר הדתי | המגזר-פורטל חדשות למגזר הדתי | מודיעין | מדינט – פורטל בריאות ורווחה | החדשות הטובות בישראל | רמת גן | בת ים - חולון | גב"ש | יש''ע:שומרון בנימין וגוש עציון | במרכז- לחברי הבית היהודי | לוד | לימודים אקדמאיים בישראל | חדשות ישראל | כפר סבא | נדל"ן
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס