Site icon מקומון רמת גן

פרגולות מחיר העסקה – עץ מול אלומיניום

מאז תיקון 101 לחוק התכנון והבנייה (קרוי גם חוק הפרגולות) יותר ויותר בעלי דירות ובתים בוחרים לבנות פרגולות וליהנות משטח מרפסת, חצר או מבואות כניסה נעימים ומאוכלסים בכל ימות השנה. משום שכעת המדינה מקלה על התנאים להקמתן, כל שנותר לכם זה לבדוק כמה זה עולה ולבחור בצורה נכונה. בבואכם לבחור פרגולות מחיר העסקה יהיה תלוי במספר גורמים. להלן סקירה שלהם.

המחיר של פרגולות עץ – יקר ולא באמת משתלם

העץ מאז ומתמיד נחשב לחומר גלם מאוד פופולארי להקמת פרגולות. אלא שמעבר למראה היפהפה הוא לא מספק שום יתרון לבעלי הפרגולה, וזאת משום עלויות הקמה גבוהות, חוסר יכולת לקבל היתר נדרש על מרפסות (בשל המשקל הרב), צרכי תחזוקה רבים וכמו כן, במרבית המקרים לא באמת מקבלים הצללה מלאה נוחה ויעילה. המחיר של פרגולות עץ נע בין 600 ל- 900 שקלים למטר בערך, לא כולל התקנה ובהתאם לסוג העץ ומורכבות הפרגולה (עצמאית לעומת תלויה למשל).

פרגולות מחיר משתלם כשמדובר באלומיניום

האלומיניום נושא בשורה אמיתית בכל הקשור להתקנת פרגולות. פרגולה מאלומיניום אינה דורשת צרכי תחזוקה כלל וכלל, מספקת עמידות יוצאת דופן כנגד חלודה ופגעי מזג האוויר ואף קיימות מגוון אפשרויות נוספות שניתן להטמיע בה כגון מרזב מובנה (שימושי בחורף), פתרונות הצללה מובנים (רפפות נעות, בד נע על גבי מסילה חשמלית) ואם לא די בכך, הרי שהאלומיניום הינו קל משקל כך שניתן ליישם פרגולות גדולות ביותר על מרפסות ללא בעיות בהשגת אישורי קונסטרוקטור.

פרגולה מעץ. צילום: מילאדה ויגרובה

בכל מה שקשור לאלומיניום ובניית פרגולות מחיר העסקה גם משתלם יותר והוא משתנה בהתאם לסוג הפרגולה וההתקנה שלה:

המחיר של פרגולות תלויות ופרגולות צמודות קיר מתחיל בסביבות 700 שקלים למטר, ברוב המקרים כולל התקנה. אגב, אם אתם מעוניינים ליהנות מיתרונות האלומיניום אך בכל זאת להשיג את מראה העץ המיוחד, תוכלו לבחור בפרופיל אלומיניום בצבע דמוי עץ – התוצאה פשוט מדהימה. המחיר של פרגולת אלומיניום דמוי עץ שנצבעה בטכנולוגיה איכותית (ציפוי חשמלי) עומד על 800 שקלים למ"ר.

אופק מעקות ואלומיניום – פרגולות אלומיניום במחיר שפוי

אם אתם מחפשים מקום שיציע לכם עבור פרגולות אלומיניום מחיר משתלם והוגן, אתם חייבים להתקשר עם חברת אופק מעקות ואלומיניום. אצלנו תקבלו ליווי מלא משלב הבחירה ועד ההתקנה בשטח, ותגלו מקצוענות ואמינות ברמות הגבוהות ביותר. אינספור לקוחות מרוצים לאורך השנים מעידים על המחירים הנוחים שלנו, ונשמח לעמוד גם לשירותכם.

 

מאמר זה נכתב על ידי אופק מעקות אלומיניום. אנו מפעל ייצור בתחום מעקות זכוכית למרפסות מסתורי כביסה, פרגולות, הצללות חיפוי קיר וגדרות מאלומיניום.  חברתנו פועלת במשך כעשור בכל רחבי הארץ בהיקפים גדולים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר

כתובתינו: אשל 1, שדרות טלפון: 08-9309311 מייל: info@ofekmaakot.co.il

Exit mobile version