Site icon מקומון רמת גן

פרגולות לבית – הגיע הזמן לשדרג את המרפסת

Garden with iron pergola,footstool and hammock - 3d rendering

פרגולות לבית – הגיע הזמן לשדרג את המרפסת

אם אתם מחפשים את הדרך הטובה ביותר להצליל את המרפסת שלכם ולהפוך אותו למקום שנעים ונוח לשבת בו בכל תנאי מזג האוויר באשר הם, חשוב שתדעו כי פרגולות למרפסת הפרטית שבכל בית מהוות כיום את הבחירה הטובה ביותר. כמובן שניתן למצוא כיום סוגים שונים של פרגולות למרפסות ולכן, בכדי שהפרגולה תענה על מטרותיה בצורה הטובה ביותר ותשתלב במרפסת שלכם באופן דקורטיבי והרמוני, יש לבחור את הטובה ביותר בהתאם לכל הפרמטרים העומדים על הפרק.

כיצד מתקינים פרגולה במרפסת?

חשוב מאוד להבין כי בתחום הפרגולות בכדי להגיע לתוצאה טובה, יש צורך להתקין פרגולה בצורה מקצועית ומדויקת. ראשית כל יש לבחור את רגלי הפרגולה. מדובר למעשה בבסיס של הפרגולה. לאחר מכן, יש לבחור את הגג של הפרגולה. בכדי להתקין פרגולה בצורה נכונה למרפסת שלכם הדבר הראשון שיש לשים עליו דגש הוא מהו גודל המרפסת שלכם. כמו כן, מהו גודל האזור במרפסת שיש להצליל באמצעות הפרגולה. אם מדובר על מרפסת גדולה כדאי להשאיר מקום לשמש עבור עציצים או צמחים שיש לכם או עבור כל אדם שמעוניין להנות מקצת שמש בעונת הקיץ או בימי השמש הבודדים שיש בחורף הישראלי.

כיצד תבחרו את סוג הפרגולה למרפסת שלכם?

הפרגולות הדומיננטיות ביותר שניתן למצוא כיום עבור מרפסות הן: פרגולות אלומיניום או פרגולות עץ.  אם מתחשק לכם לעצב את המרפסת שלכם בצורה כפרית, פרגולת עץ היא הבחירה האטרקטיבית ביותר עבורכם. יחד עם זאת, חשוב שתבינו כי מדובר על אופציה יקרה למדי וכן, העץ לא עמיד בפני תנאי מזג האוויר והוא יכול להתבלות בקלות לאחר פרק זמן כלשהו וחשוב לקחת זאת בחשבון טרם בוחרים פרגולת עץ.

פרגולת אלומיניום מהווה את הבחירה הנפוצה ביותר כיום כאשר מחפשים פרגולה למרפסת. מדובר על פרגולה שאיננה דורשת תחזוקה משמעותית מדי. ניתן לנקות אותה בצורה קלה מאוד וכן, היא מחזיקה מעמד בצורה טובה ביותר לאורך פרק זמן משמעותי מבלי להיפגם או להינזק.

מכיוון שמדובר על אלומיניום שהוא חומר גמיש, ניתן למצוא פרגולות מעין אלה במגוון עיצובים שונים ובצבעים שונים, דבר שללא ספק תורם לפן הדקורטיבי של המרפסת הביתית שלכם.

 

Exit mobile version