Site icon מקומון רמת גן

פעילויות מהנות ליום כיף משפחתי

אנו נמצאים בעיצומה של חופשת הקיץ, הקייטנות של הילדים הסתיימו ברובן, וכעת הורים רבים שוברים את הראש כיצד להעסיק את הילדים עד תחילת הלימודים. אם גם אתם משוועים לרעיונות מקוריים ומגבשים לפעילויות מהנות המתאימות ליום כיף עם הילדים, הכנו עבורכם רשימה של מספר פעילויות המבטיחות לכם רגעים מאושרים יחדיו.

סדנת שוקולד עם הילדים

ברחבי הארץ ניתן למצוא שפים ומפעלי שוקולד המציעים סדנאות מתוקות לכל המשפחה. אפשר לאגד כמה משפחות ולהזמין קונדיטור מקצועי או מנחה מנוסה כדי ליהנות מסדנת שוקולד פרטית בבית הממוזג. כמו כן, אפשר לבחור סדנאות שוקולד הנערכות במיקומים שונים, ביניהם מרכזי מבקרים של מפעלי שוקולד וקונדיטוריות מובילות.

סדנת שוקולד מגבשת בין ההורים לילדים, זו חוויה מתוקה שכל הילדים וההורים אוהבים. בסוף הסדנה לוקחים הביתה את היצירות, ובמהלך הסדנה טועמים סוגים שונים של שוקולד איכותי.

טיול אופניים לכל המשפחה

אמנם החום בחוץ מרתיע רבים לצאת לטיולים בטבע, אך אפשר לבחור מסלול רכיבה על אופניים במקום יחסית מוצל או לנצל את שעות הבוקר המוקדמות לטיול. אפשר לתכנן מסלול לבד, יש אתרים רבים העוסקים בנושא, כמו כן אפשר להגיע למתחם הפעלות לכל המשפחה המציע בין השאר טיולי אופניים בטבע קסום ומגוון פעילויות נוספות.

טיסה בכדור פורח

אם תמיד חלמתם כילדים לצאת למסע מרתק עם כדור פורח, אולי לא תגשימו את החלום הגדול, אך תוכלו ליהנות מפעילות מהנה ומיום כיף ייחודי ומקורי עם הילדים. חוויית הטיסה בכדור פורח הינה עוצרת נשימה, הפעילות מתחיל השכם בבוקר, ולפני העלייה לכדור הפורח זוכים לכיבוד קל ואפשר גם לסייע לצוות להכין את הכדור להמראה.

לפני העלייה לכדור הפורח חווים את הטקס המסורתי ועתיק היומין של הטייסים המקצועיים בכדור פורח, ובסוף החוויה המדליקה הילדים זוכים למזכרת ייחודית ואפשר גם לשלב פיקניק במקום או פעילויות אחרות.

צילומי משפחות בסטודיו מקצועי

יום כיף משפחתי. תמונה: לימור אהרון- צלמת עם כנפיים

למרות שיש לכם סמארטפון משוכלל באמצעותו אתם מתעדים את הילדים באירועים, בטיולים ובכל מקום אחר, כדאי לכם להכיר את אחת הפעילויות המהנות והמגבשות ביותר עבור בני המשפחה. צילומי משפחות בסטודיו של צלמת מקצועית ומנוסה נועדו בראש ובראשונה ליצור חוויה מגבשת להורים ולילדים, לספר את הסיפור הייחודי של המשפחה וליצור מעין פסיפס משפחתי ואלבום תמונות מקורי.

הילדים נהנים מהחוויה בסטודיו המאובזר, הם זוכים להסברים מפורטים על עולם הצילום, ולרוב נותנים להם גם לצלם במצלמות המשוכללות כדי להתנסות וליהנות מהחוויה.

הפלגה ביאכטה

בשנים האחרונות החלו בעלי יאכטות להציע חוויה מדליקה ופעילות מהנה לכל המשפחה, נפגשים בבוקר מוקדם ויוצאים להפלגה ביאכטה מפוארת ומודרנית. ניתן לתכנן את ההפלגה מראש בעזרת אנשי הצוות המיומנים, במהלך השייט זוכים לכיבוד קל ולשתייה, אפשר לבשל במטבח המאובזר או להזמין אוכל מראש, וכמובן ניתן לקפוץ ראש למים העמוקים, להשתזף, לשחק ואפילו לאחוז בהגה של היאכטה.

Exit mobile version