Site icon מקומון רמת גן

פלאפון חנכה את מרכז שירות איילון בהשקעה של מיליון וחצי שקלים

חברת פלאפון חנכה מרכז שירות חדש ומתקדם במגדל צ'מפיון בבני ברק במעמד רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, דגנית קרמר, משנה למנכ"ל וסמנכ"לית החטיבה הפרטית וחברי הנהלה נוספים.

מדובר בסניף הממוקם באחד המקומות המרכזיים של גוש דן (רמת גן- בני ברק- תל אביב) מול קניון איילון שהוא אזור עסקים הומה אדם הנמצא בצמיחה מתמשכת.

גודלו של המרכז החדש הוא 240 מ"ר וחברת פלאפון השקיעה כמיליון וחצי שקלים בהקמתו. המרכז החדש עוצב ותוכנן בתפיסת ריטייל חדשנית המשדרגת את חווית הרכישה ללקוחות החברה והיא משלבת בתוכה פלטפורמות דיגיטליות לביצוע פעולות שונות באופן עצמאי לנוחיות וחווית הלקוח.

מרכז זה יעניק שירותים מגוונים כגון: הצטרפות לפלאפון, רכישת ושדרוג סמארטפון ו/או אביזרים נלווים, תיקון סמארטפון, שירותי חו"ל, שירותים פיננסיים ועוד.

המרכז יהיה פתוח לקהל הרחב בימים א'-ה', בין השעות: 10:00-18:00 (ביום ראשון יפתח בתשע), בימי שישי, בין השעות: 8:30-1:30.

דגנית קרמר, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל חטיבת לקוחות פרטיים: "בשנים האחרונות פלאפון עשתה קפיצת מדרגה במערך ההפצה עם כ-500 נקודות מכירה ברחבי הארץ. המרכז שירות שנפתח באיילון מהווה נדבך נוסף, ומשלב בין שירות דיגיטלי למפגש ישיר עם לקוחותינו. אנחנו בפלאפון רואים חשיבות רבה בנתינת שירות מתקדם, מקצועי ואיכותי לקהל לקוחותינו בכל מקום ובזמינות מלאה. העיצוב של המרכז עדכני וחדש ואני מזמינה את כולם להגיע ולהתרשם".

מימין לשמאל: דגנית קרמר, משנה למנכ"ל, רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, שירין קשקביאגלו, מנהלת מרכז שירות איילון, עמיחי גנץ, מנהל אגף מנהלה ורובי כהן, מנהלת אגף מרכזי שירות ומכירה. צילום: אלירן אביטל
Exit mobile version